Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Romstrategi. Er noe nytt for meg, usikker på om jeg liker det og verdt penga.

Om det ikke er noe annet folk anbefaler? The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition? Billig. Eller Payday? Så ganske bra ut også :D

Andre gode spill du i det minste burde ta en titt på er Portal 1+2, Left 4 Dead 2 og GTA Complete Pack. Payday er også ganske bra :)

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe Sins of a Solar Empire: Rebellion? Nedsatt fra 29,99€ til 10,19€. Aldri spilt slike spill før, men det ser bra ut og anmeldensene rundt om på nettet tyder på at det er et bra spill.

Noen som har det, eller meninger? :)

Har 100kr å handle for på Steam, og må ha noe når det er salg. Nevnte spillet over eller andre.

Har ikke testet Rebellion, men standard SinS ga meg mye moro for pengene. Vel verd et kjøp.

• Liker 1
Lenke til kommentar

T

Romstrategi. Er noe nytt for meg, usikker på om jeg liker det og verdt penga.

Om det ikke er noe annet folk anbefaler? The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition? Billig. Eller Payday? Så ganske bra ut også :D

TW2 er noe du burde spille, men kjøp det heller fra gog.com (utviklernes side). Billigere og du slipper noe form for drm.

• Liker 1
Lenke til kommentar

I dag kom det endelig de gode tilbudene jeg har savnet, dessverre eier jeg allerede TW1 og TW2 på GOG.com, GTA 4 på pc, GTA 4 complete på ps3, BS1 og BS2 både på pc og ps3, Skyrim på pc og Payday the heist på pc. Som jeg har nevnt tidligere i tråden anbefaler jeg å kjøpe The Witcher 2 og Bioshock 1, samt GTA IV. :)

Lenke til kommentar

Jeg har Bioshock 1, GTA IV, Portal og L4D2 osv.

Så jeg har 100NOK ($17 / 13.5 euro).

Står mellom:

The Witcher 2

Endless Space

Og kanskje Just Cause 2?

OG kanskje Civilization V: Gods and Kings hvis jeg har peng til overs?

Hva tror dere?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...