claes Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Begynner å irritere meg for at jeg faktisk brukte 10 Euro for L.A. Noire Complete Edition når jeg ikke får det til å fungere :/ http://pcgamingwiki.com/wiki/LA_Noire Endret 29. desember 2012 av Claes 3 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 http://pcgamingwiki.com/wiki/LA_Noire Takker, da var L.A. Noire satt igang Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Vil anbefale folk å alltid sjekke http://pcgamingwiki.com før de spiller et spill, selv om det fungerer. Er nesten alltid et eller annet som kan forbedres. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Burde jeg kjøpe Sins of a Solar Empire: Rebellion? Nedsatt fra 29,99€ til 10,19€. Aldri spilt slike spill før, men det ser bra ut og anmeldensene rundt om på nettet tyder på at det er et bra spill. Noen som har det, eller meninger? Har 100kr å handle for på Steam, og må ha noe når det er salg. Nevnte spillet over eller andre. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hva mener du med slike spill? Romstrategi, eller strategispill generelt? Spillet er bra, det er ingen tvil om det. Tar kanskje litt tid før man har helt kontroll, men det er det verdt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Romstrategi. Er noe nytt for meg, usikker på om jeg liker det og verdt penga. Om det ikke er noe annet folk anbefaler? The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition? Billig. Eller Payday? Så ganske bra ut også Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 The Witcher-spillene er dritbra. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Anbefaler alle å ta en titt på Endless space. Genialt 4x spill i verdensrommet. Liker personlig ES mer enn SSE 2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Romstrategi. Er noe nytt for meg, usikker på om jeg liker det og verdt penga. Om det ikke er noe annet folk anbefaler? The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition? Billig. Eller Payday? Så ganske bra ut også Andre gode spill du i det minste burde ta en titt på er Portal 1+2, Left 4 Dead 2 og GTA Complete Pack. Payday er også ganske bra Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Burde jeg kjøpe Sins of a Solar Empire: Rebellion? Nedsatt fra 29,99€ til 10,19€. Aldri spilt slike spill før, men det ser bra ut og anmeldensene rundt om på nettet tyder på at det er et bra spill. Noen som har det, eller meninger? Har 100kr å handle for på Steam, og må ha noe når det er salg. Nevnte spillet over eller andre. Har ikke testet Rebellion, men standard SinS ga meg mye moro for pengene. Vel verd et kjøp. 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 T Romstrategi. Er noe nytt for meg, usikker på om jeg liker det og verdt penga. Om det ikke er noe annet folk anbefaler? The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition? Billig. Eller Payday? Så ganske bra ut også TW2 er noe du burde spille, men kjøp det heller fra gog.com (utviklernes side). Billigere og du slipper noe form for drm. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg fikk redeemet min steam-nøkkel på GOG, så jeg har spillet begge steder. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Civ 5: Gods and Kings exp til 85% hos Green Man Gaming. Sleng i tillegg på koden for 30% fra Hot Deals, så ble det rikig så pent. Fra 29.99 euro til 3.15. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 I dag kom det endelig de gode tilbudene jeg har savnet, dessverre eier jeg allerede TW1 og TW2 på GOG.com, GTA 4 på pc, GTA 4 complete på ps3, BS1 og BS2 både på pc og ps3, Skyrim på pc og Payday the heist på pc. Som jeg har nevnt tidligere i tråden anbefaler jeg å kjøpe The Witcher 2 og Bioshock 1, samt GTA IV. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Jeg har Bioshock 1, GTA IV, Portal og L4D2 osv. Så jeg har 100NOK ($17 / 13.5 euro). Står mellom: The Witcher 2 Endless Space Og kanskje Just Cause 2? OG kanskje Civilization V: Gods and Kings hvis jeg har peng til overs? Hva tror dere? Endret 30. desember 2012 av Lami Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Witcher 2 er et veldig bra rollespill. Endless Space er som Civilization i verdensrommet. Just Cause 2 er som en Hollywood-film. (tror jeg, har ikke spilt, bare hørt) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Just cause 2 er som GTA på en øy. Free roaming og du kam gjøre som du selv vil. Enda mer interessant spill nå som folkene bak multiplayer modden begynner å komme skikkelig i gang. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Er endless space på tilbud? Civ i verdensrommet hørtes spennende ut. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Definitivt verdt 8-10€ Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ja jeg kan også anbefale endless space, og er ett av de få spillene jeg har klart å spille i flere timer i strekk. Jeg har blitt litt lei mange av spillene fra denne generasjonen, men endless space var solid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå