kaaasen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ser at Rage har en fornuftig grunnpris nå, så om det kommer til -75% blir det et instant buy for min del. Ellers tror jeg faktisk at jeg er ferdigkjøpt for i år Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Kjøpte Spec Ops: The Line, FTL og Borderlands 2 for mitt 50 euro gåvekort, med 0.9 euro til overs FTL var artigare enn eg hadde forventa. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Har hørt flere har snakket positivt om FTL, ja. Har snust litt på det selv, men regner med at jeg står over Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Det er seriøst veldig verdt det til kun 5 euro. Har hørt SO:TL skal vere bra også, men det er ikkje kvar dag ein gidd å laste ned 7GB, spesielt med AC1, 2, B, R, og 3 som ventar, samt eit uspelt Deus Ex:HR og Borderlands 2. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som har gått i Train Simulator fella enda? Siterer favorittkjeksen min. "Train Simulator 2013, NO I'm not doing anything on this game. Go to hell". Hadde det ikke vært for alle de for**** DLC'ene så hadde jeg det. Elsker simulatorer, uansett hvor sære de er. Men... nei, nei og nei! 1 Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Er mange spill de regner om prisene for Jeg har handlet enkelte godbiter som har vært veldig, veldig billige, men jeg kunne ikke å tenke meg å kjøpe et spill til fullpris på Steam når amerikanere og briter får det mye billigere bare fordi Steam er sleipe på kursen. For å sjekke at man ikke blir "lurt" kan man putte inn språkkode for USA og sammenligne manuelt http://store.steampowered.com/?cc=us Lenke til kommentar
fenele Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Eller bruke http://www.steamprices.com/us Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) For å sjekke at man ikke blir "lurt" kan man putte inn språkkode for USA og sammenligne manuelt http://store.steampowered.com/?cc=us Fint, nå... hvordan får jeg det tilbake til standard? Restart nettleser. Endret 28. desember 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Eller bare endre country code i URL til "no" antar jeg. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 F**n! Glemte å kjøpe Sleeping Dogs -.- Lenke til kommentar
dredg Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Faktisk enig med andre her om at det har vært ett litt kleint salg fra steam dette. Finner jo bedre salg andre plasser hele tiden. Steam har nå 34€ på XCOM på Green man gaming er det 17.50€ Lenke til kommentar
oOF Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Sånn er det jo ofte... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ikke så ofte med Steam, er først nå nylig at Amazon og andre har begynt med priskrig. Om jeg ikke hadde hatt så stor backlog fra før så hadde jeg slått heftig til på enkelte av tilbudene, spesielt ettersom det følger med Steam koder på mange andre sider. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Ikke så ofte med Steam, er først nå nylig at Amazon og andre har begynt med priskrig. Om jeg ikke hadde hatt så stor backlog fra før så hadde jeg slått heftig til på enkelte av tilbudene, spesielt ettersom det følger med Steam koder på mange andre sider. Ok? Amazon har jo lenge vært prisgunstig i forhold til steam, også på mange tilbud. AtW 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Tja, lenge og lenge, de begynte vel ikke med solide tilbud før i 2012? Ihvertfall ikke på ting med Steamkoder utenom Steamworks spill. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Jeg kjøper gjerne andre steder også - men jeg "må" ha steamkoder. Noen som veit om retailversjonene av Brothers in Arms kan tastes inn til Steam? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Steam var konge på haugen i 2010 iallefall. Det er først nå i det siste at de har opplevd enorm konkurranse. Men ja, Steam-kode er en must, og jeg kjøpte meg nettopp Just Cause 2. Ni spill hittil. Ti... Endret 29. desember 2012 av Slimda Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 heahea. Lite aktivitet fra meg på steam salg. Kun 2 spill og 4 dlc så langt! 4 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Dette salget har vært snilt mot lommeboka så langt. Har foreløpig bare kjøpt et svensk indiespill ved navn Unmechanical til 75%. Alt som er interessant har enten jeg fra før av, eller så drøyer jeg til det blir enda billigere. Det ble Humble Bundle 7, også. Har spilt igjennom Shank 2, det var egentlig ganske ålreit. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Begynner å irritere meg for at jeg faktisk brukte 10 Euro for L.A. Noire Complete Edition når jeg ikke får det til å fungere :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå