razh0r Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Fikk handlet Skyrim. Ble litt dyrere enn jeg håpte på, men men. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Fikk handlet Skyrim. Ble litt dyrere enn jeg håpte på, men men. Bra du fikk det hvertfall Sitter bare å håper på at det blir Football Manager som kommer til 50% nå, vis så tyder det på mitt siste kjøp Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Bra du fikk det hvertfall Sitter bare å håper på at det blir Football Manager som kommer til 50% nå, vis så tyder det på mitt siste kjøp Du får Football Manager for $20USD på Amazon.com Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Lenge siden jeg har handlet på Steam. Må si jeg liker dårlig hvordan 1€ = 1$ (altså 25-40% dyrere for oss her i Norge avhengig av kurs). Britene får sine priser i GBP og betaler omtrent det samme som amerikanerne. Verst av alt er det for australiere som betaler nesten dobbelt så høy pris. 2 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Du får Football Manager for $20USD på Amazon.com Fått med meg det, men problemet er at jeg ikke har noe kort til å bruke via Internett å en person som er for lat til å gjøre det for meg :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Bra du fikk det hvertfall Sitter bare å håper på at det blir Football Manager som kommer til 50% nå, vis så tyder det på mitt siste kjøp Kan stemme på FM for deg. Ikke at en stemme har så mye å si, men bedre enn ingen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hadde vært fint det Joe, bedre en ingenting! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Lenge siden jeg har handlet på Steam. Må si jeg liker dårlig hvordan 1€ = 1$ (altså 25-40% dyrere for oss her i Norge avhengig av kurs). Britene får sine priser i GBP og betaler omtrent det samme som amerikanerne. Verst av alt er det for australiere som betaler nesten dobbelt så høy pris. Er mange spill de regner om prisene for Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er det bare jeg som synes at det har vært et elendig salg? Kan ikke sammenlignes med summersale! 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 På hvilken måte? Bare fordi du ikke får de spillene du vil ha på tilbud eller noe annet? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er det bare jeg som synes at det har vært et elendig salg? Kan ikke sammenlignes med summersale! Jeg regner med du vet at nesten alle spill i Steams lib er på salg fra 25-75% hele tiden og ikke kun spillene på forsiden i daily/flash deals. Right? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan stemme på FM for deg. Ikke at en stemme har så mye å si, men bedre enn ingen. hallo til 179 kr http://cdon.no/spill/downloads/football-manager-2013-21300955 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Dette er også billigere enn hva 50% på Steam vil bli. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kjøpte Legend of Grimrock jeg. Det blir lenge til jeg kommer til å spille det derimot tror jeg... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har ikke sjekket eposten, men fikk nøkkel med en gang som jeg bare limte inn i Steam, så lastet den ned de utvidelsene som er lansert. Medfølger ikke selve spillet i "Season pass"? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kjøpte Legend of Grimrock jeg. Det blir lenge til jeg kommer til å spille det derimot tror jeg... Prøv det med en gang. Kjempe artig tidsfordriv om du kjeder deg. Man trenger ikke sitte veldig lenge om gangen, men blir fort sittende lenge uansett. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Hvis du betaler mer enn $6.5 på www.humblebundle.com får man med Legend of Grimrock + noen andre spill! Endret 27. desember 2012 av Werchio Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Har handlet en del godbiter som jeg ser frem til å få prøvd ut! Ble Skyrim, Borderlands 2, Dishonored, Bioshock og The Walking Dead. Håper de ikke skuffer Endret 28. desember 2012 av Smalltimer Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 På hvilken måte? Bare fordi du ikke får de spillene du vil ha på tilbud eller noe annet? Vet ikke helt, føler at det bare er kjedelige spill som jeg absolutt ikke har lyst på som kommer opp på salget, utenom da Hitman Absolution, Dishonored og Borderlands 2 kom i pollen... Jeg regner med du vet at nesten alle spill i Steams lib er på salg fra 25-75% hele tiden og ikke kun spillene på forsiden i daily/flash deals. Right? Fullstendig klar over det, men summersale kjøpte jeg 12-13 spill. Til nå har jeg bare kjøpt Bioshock 1, selv om jeg eier det på ps3 fra før, rett og slett fordi jeg følte jeg måtte kjøpe noe på salget. Tar jevnlig en titt på flashdealene Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Noen som har gått i Train Simulator fella enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå