Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DayZ er en mod til ArmA 2, zombie survival. De som lager DayZ tar seg god tid og prøver å lage et flott spill. Det er for øyeblikket i Alpha.

 

WarZ er noen folk som så hvor populært DayZ var, og slang sammen et spill basert på et tidligere spill de hadde gitt ut, med nye teksturer. De rippet ellers alt fra DayZ, og la inn en haug med "trykk her for å kjøpe"-ting. F.eks, om du dør, er respawnen 4 timer lang. Du kan kjøpe deg selv i live.

Ellers var Steam-reklamen stappfull av falsk reklame, og modsa til spillet sletta enhver negativ feedback som var på steamforumet.

 

Basically. Aldri kjøp WarZ.

 

Og ikke minst, viss du ville ha pengene tilbake så ble du bedt om og dra til helvete.

 

 

 

2z54v3l.jpg

 

 

Endret av Mr. Hormonella
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Under julesalget? Mener jeg så et tilbud tidligere i år. Får håpe det dukker opp igjen, da! :)

 

Edit: Argh, den er kjip.

Edit2: Ser dog at Skyrim er et Steamworks-spill, hvilket betyr at jeg får det intergrert i Steam alikevel. Koster jo ikke allverdens for retailversjonen.

 

Du har jo 33% på det nå da, som tilsier 33,32 Euro,

Lenke til kommentar

Da har jeg fått skaffet med Assassins Creed II Deluxe Edition til 3,74 Euro, noen andre som har gått for dette tilbudet?

 

Jeg kjøpte det tidligere i år når det var 75% avslag på hele serien i forbindelse med lanseringen av AC3. Et knallbra spill. Jeg har irritert meg grønn for at jeg ikke kjøpte Brotherhood og Revelations samtidig, håper virkelig de kommer med et tilsvarende avslag dette salget.

Lenke til kommentar

Lurer på en liten ting angående achievements i steam:

 

Jeg har spilt Darksiders nå de siste dagene og ble ferdig med det i dag, men jeg har bare fått noen få achievements. Jeg ser i listen over dem jeg ikkje har, og ser jo at jeg skulle hatt dem. Noen grunn til dette?

Hei.

 

Det er noen spill som har noen buggede achievements som ikke unlocker når de skal. Dette er meget irriterende for oss achievement-horer (I feel your pain) men heldigvis finnes det en meget enkel løsning:

 

Steam Achievement Manager

 

Med dette lille programmet kan du fritt unlocke de achievementene du vil (du kan med andre ord jukse som faen, men hvor er moroa i det? :p)

 

Jeg bruker det ofte hvis achievements glitcher seg.

 

Kan også brukes for å fjerne de/alle achievements du vil, hvis du vil starte helt på nytt på et spill f. eks.

 

Start opp SAM.Picker.exe og velg spillet det gjelder (dobbeltklikk), så huker du av de achievementene det gjelder og trykker det lille antenneikonet oppe i høyre hjørne.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

sist jeg hørte så kommer det en standalone DayZ versjon over nyttår.

 

Nett. DayZ er og blir den definitive super mmo surviver zombi-spillet i all overskuelig fremtid da, går jeg ut i fra.

 

Men seriøst.. Har blant annet sett en tråd her på forumet om det, og det virker ganske interessant, kun deffor jeg spør. Bør jeg vente til dette nye DayZ spillet i så fall, eller kan jeg kjøpe DayZ/Arma2 på steam nå? Så at det var ganske heftig instruks for å installere DayZ modden på toppen av arma, så lurer på om det finnes en one-shot løsning tilgjengelig på steam.

Endret av Balthier
Lenke til kommentar

Hei.

 

Det er noen spill som har noen buggede achievements som ikke unlocker når de skal. Dette er meget irriterende for oss achievement-horer (I feel your pain) men heldigvis finnes det en meget enkel løsning:

 

Steam Achievement Manager

 

Med dette lille programmet kan du fritt unlocke de achievementene du vil (du kan med andre ord jukse som faen, men hvor er moroa i det? :p)

 

Jeg bruker det ofte hvis achievements glitcher seg.

 

Kan også brukes for å fjerne de/alle achievements du vil, hvis du vil starte helt på nytt på et spill f. eks.

 

Start opp SAM.Picker.exe og velg spillet det gjelder (dobbeltklikk), så huker du av de achievementene det gjelder og trykker det lille antenneikonet oppe i høyre hjørne.

 

Er det legit? kan man bli banna? Er det trygt?

Lenke til kommentar

Nett. DayZ er og blir den definitive super mmo surviver zombi-spillet i all overskuelig fremtid da, går jeg ut i fra.

 

Men seriøst.. Har blant annet sett en tråd her på forumet om det, og det virker ganske interessant, kun deffor jeg spør. Bør jeg vente til dette nye DayZ spillet i så fall, eller kan jeg kjøpe DayZ/Arma2 på steam nå? Så at det var ganske heftig instruks for å installere DayZ modden på toppen av arma, så lurer på om det finnes en one-shot løsning tilgjengelig på steam.

 

Bare å laste ned ett program som heter DayZ Commander så gjør den alt for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nett. DayZ er og blir den definitive super mmo surviver zombi-spillet i all overskuelig fremtid da, går jeg ut i fra.

 

Men seriøst.. Har blant annet sett en tråd her på forumet om det, og det virker ganske interessant, kun deffor jeg spør. Bør jeg vente til dette nye DayZ spillet i så fall, eller kan jeg kjøpe DayZ/Arma2 på steam nå? Så at det var ganske heftig instruks for å installere DayZ modden på toppen av arma, så lurer på om det finnes en one-shot løsning tilgjengelig på steam.

 

Bare bruk DayZ Commander til å innstallere og joine servere, programmet gjør all patching for deg. Det er fremdeles Alpha så hvis du virkelig vil spille det nå kjøp det, hvis ikke vent til standalone(som blir en ny Alpha).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Under julesalget? Mener jeg så et tilbud tidligere i år. Får håpe det dukker opp igjen, da! :)

 

Edit: Argh, den er kjip.

Edit2: Ser dog at Skyrim er et Steamworks-spill, hvilket betyr at jeg får det intergrert i Steam alikevel. Koster jo ikke allverdens for retailversjonen.

Jeg kjøpte det for 90 kroner for en uke siden! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...