Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en liten ting angående achievements i steam:

Jeg har spilt Darksiders nå de siste dagene og ble ferdig med det i dag, men jeg har bare fått noen få achievements. Jeg ser i listen over dem jeg ikkje har, og ser jo at jeg skulle hatt dem. Noen grunn til dette?

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Takk. Kjøper det ikke likevel. Når hovedspillet koster hele 15€ og utvidelsene er i tillegg svindyre så styrer jeg unna.

Bra valg! Som jeg skreiv i Sims 3 - tråden: "Så koster altså komplett the sims 3 (alle tilleggspakker + Stuff) 3814kr!" dette er altså på steam, med reduserte priser (ikke under julesalg, eller annet salg)

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Under julesalget? Mener jeg så et tilbud tidligere i år. Får håpe det dukker opp igjen, da! :)

Edit: Argh, den er kjip.

Edit2: Ser dog at Skyrim er et Steamworks-spill, hvilket betyr at jeg får det intergrert i Steam alikevel. Koster jo ikke allverdens for retailversjonen.

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

ah. ok, hvis dere sier det så. så det på nyhetene rett før jula at steam hadde fjernet det pga klager. leste så litt om det på nettet og det virket jo kult nok... men så er det flere som snakker om dayz, at det er mye bedre og at det kommer et nytt dayz spill snart?

hva er greia, liksom. er dayz eller warz bedre.

Lenke til kommentar

ah. ok, hvis dere sier det så. så det på nyhetene rett før jula at steam hadde fjernet det pga klager. leste så litt om det på nettet og det virket jo kult nok... men så er det flere som snakker om dayz, at det er mye bedre og at det kommer et nytt dayz spill snart?

hva er greia, liksom. er dayz eller warz bedre.

sist jeg hørte så kommer det en standalone DayZ versjon over nyttår.

• Liker 1
Lenke til kommentar

DayZ er en mod til ArmA 2, zombie survival. De som lager DayZ tar seg god tid og prøver å lage et flott spill. Det er for øyeblikket i Alpha.

WarZ er noen folk som så hvor populært DayZ var, og slang sammen et spill basert på et tidligere spill de hadde gitt ut, med nye teksturer. De rippet ellers alt fra DayZ, og la inn en haug med "trykk her for å kjøpe"-ting. F.eks, om du dør, er respawnen 4 timer lang. Du kan kjøpe deg selv i live.

Ellers var Steam-reklamen stappfull av falsk reklame, og modsa til spillet sletta enhver negativ feedback som var på steamforumet.

Basically. Aldri kjøp WarZ.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...