kaaasen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 85% rabatt på Serious Sam 3: BFE og mer nå. Hadde jeg ikke kjøpt det tidligere hadde jeg kjøpt det nå. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er Sims 3 verdt 15€ eller skal jeg vente til EA minker prisen generelt? Har lyst på Pets utvidelsen tillegg, men den er svindyr, selv på salg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Er Sims 3 verdt 15€ eller skal jeg vente til EA minker prisen generelt? Har lyst på Pets utvidelsen tillegg, men den er svindyr, selv på salg. Jeg pleier som regel og styre unna alt av The Sims, når du kjøper bare hovedspillet så får du følelsen av og bare få ett halvt spill... Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg pleier som regel og styre unna alt av The Sims, når du kjøper bare hovedspillet så får du følelsen av og bare få ett halvt spill... Takk. Kjøper det ikke likevel. Når hovedspillet koster hele 15€ og utvidelsene er i tillegg svindyre så styrer jeg unna. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Lurer på en liten ting angående achievements i steam: Jeg har spilt Darksiders nå de siste dagene og ble ferdig med det i dag, men jeg har bare fått noen få achievements. Jeg ser i listen over dem jeg ikkje har, og ser jo at jeg skulle hatt dem. Noen grunn til dette? Endret 27. desember 2012 av Skogslik Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Dette er OT, det er sikkert en annen passende tråd for steam tekniske problemer. AtW Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Takk. Kjøper det ikke likevel. Når hovedspillet koster hele 15€ og utvidelsene er i tillegg svindyre så styrer jeg unna. Bra valg! Som jeg skreiv i Sims 3 - tråden: "Så koster altså komplett the sims 3 (alle tilleggspakker + Stuff) 3814kr!" dette er altså på steam, med reduserte priser (ikke under julesalg, eller annet salg) Endret 27. desember 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Da har jeg fått skaffet med Assassins Creed II Deluxe Edition til 3,74 Euro, noen andre som har gått for dette tilbudet? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Da har jeg fått skaffet med Assassins Creed II Deluxe Edition til 3,74 Euro, noen andre som har gått for dette tilbudet? Har spillet på Xboxen, så hopper over tilbudet. Venter forøvrig enda på et godt tilbud på Giana Sisters og Dirt Showdown. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Har aldri prøvd AC2 bie sin skammer meg, så derfor jeg følte det var perfekt tidspunkt med et tilbud 3 timer til noen nye spill nå da, hvem trur å håper dere på? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Vurderer å spille Skyrim igjen. Om dette kommer på tilbud via Steam under julesalget, så skal jeg faktisk kjøpe spillet! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Vurderer å spille Skyrim igjen. Om dette kommer på tilbud via Steam under julesalget, så skal jeg faktisk kjøpe spillet! Trur det faktisk allerede har vært tilbud på Skyrim.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Trur det faktisk allerede har vært tilbud på Skyrim.. Skyrim var det vel 50% avslag på kun for et par dager siden hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Under julesalget? Mener jeg så et tilbud tidligere i år. Får håpe det dukker opp igjen, da! Edit: Argh, den er kjip. Edit2: Ser dog at Skyrim er et Steamworks-spill, hvilket betyr at jeg får det intergrert i Steam alikevel. Koster jo ikke allverdens for retailversjonen. Endret 27. desember 2012 av razh0r Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Hold deg langt unna The War Z. Det er et makkverk uten like, laget for å tjene penger på tullinger som kjøper det. 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 TheWarZ, noen? NEI! Vær så snill og ikke støtt utviklerne av WarZ. De behandler kundene sinne verre en dritten under skoa si.... 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 ah. ok, hvis dere sier det så. så det på nyhetene rett før jula at steam hadde fjernet det pga klager. leste så litt om det på nettet og det virket jo kult nok... men så er det flere som snakker om dayz, at det er mye bedre og at det kommer et nytt dayz spill snart? hva er greia, liksom. er dayz eller warz bedre. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 ah. ok, hvis dere sier det så. så det på nyhetene rett før jula at steam hadde fjernet det pga klager. leste så litt om det på nettet og det virket jo kult nok... men så er det flere som snakker om dayz, at det er mye bedre og at det kommer et nytt dayz spill snart? hva er greia, liksom. er dayz eller warz bedre. sist jeg hørte så kommer det en standalone DayZ versjon over nyttår. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 DayZ er en mod til ArmA 2, zombie survival. De som lager DayZ tar seg god tid og prøver å lage et flott spill. Det er for øyeblikket i Alpha. WarZ er noen folk som så hvor populært DayZ var, og slang sammen et spill basert på et tidligere spill de hadde gitt ut, med nye teksturer. De rippet ellers alt fra DayZ, og la inn en haug med "trykk her for å kjøpe"-ting. F.eks, om du dør, er respawnen 4 timer lang. Du kan kjøpe deg selv i live. Ellers var Steam-reklamen stappfull av falsk reklame, og modsa til spillet sletta enhver negativ feedback som var på steamforumet. Basically. Aldri kjøp WarZ. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå