Bruker-280022 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Hva har du egentlig gjort de siste 6 årene? Ikke spillt pc-spill hvertfall virker det som. Jeg har vært i himmelen. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Min liste over spill jeg har kjøpt nå: - Batman: Arkham Asylum GOTY Edition - Batman: Arkham City GOTY - Borderlands - Closure - Darksiders - Dead Island - Dear Esther - Deus Ex: Human Revolution - Dungeon Defenders - Fable: The Lost Chapters - Garry's Mod - Hitman 2: Silent Assassin - Hitman: Blood Money - Hitman: Codename 47 - I Am Alive - Intrusion 2 - Legend of Grimrock - LIMBO - Lone Survivor - Mirror's Edge - Prince of Persia: The Forgotten Sands - Prince of Persia: The Sands of Time - Prince of Persia: The Two Thrones - Prince of Persia: Warrior Within - The Secret of Monkey Island: Special Edition - Shank 2 - SimCity 4 Deluxe - Torchlight Om 6mnd: Min liste over spilte spill: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 For min egen del har salget gått veldig bra hittil. De spillene jeg kunne tenke meg har stort sett ikke vært godt nok rabattert, og resten har jeg fra før. Passer bra med tanke på hvor langt bak jeg ligger på listen over spill jeg har som jeg enten ikke har fullført, eller ikke engang begynt på! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 Spillene er relativt nye og de selger bra utenom og på salg, de trenger ikke pengene dine. Det er ikke noe som gjør at du fortjener å få disse spillene for en slikk og en ingenting. Her tar du feil. Det er tross alt Steam-salg og da er alt annet enn de nyeste spillene til spottpris grunn til boikott. Steam har jo tross alt ikke noe med spillene å gjøre, det handler om å ha størst mulig samling spill du ikke spiller. 2 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Jeg hadde håpet på at GTA Complete Pack ble gjeninnført til dette salget. Det ble det, og fytte grisen så billig da. Litt dårlig samvittighet for å kjøpe det. Men awesome gave ble det da! Utenom det så klarer jeg ikke å finne noe jeg vil kjøpe sjæl! Skikkelig skuffende. Endret 23. desember 2012 av Stoddart Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 23. desember 2012 Del Skrevet 23. desember 2012 BioShock bruker ikke Steamworks, derfor vil du ikke finne det noe som helst sted med Steam-nøkkel. Var såklart bare tull. 35 kroner for et spill som bioshock er bare latterlig. Nesten så jeg ville betalt mer, om jeg hadde muligheten! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2012 BioShock-serien er fantastisk! 1 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 En del spill kommer på tilbud ved hvert eneste salg: -Batman-spillene -Metro 2033 -GTA -Dead Island -Hitman osv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Mass effect-serien er på tilbud, anbefales absolutt, synd man må surre med det tøvete "bioware"-point-opplegget for å få DLC dog, mye bedre om det var på steam også. AtW Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Er Mass Effect dlcen bedre enn Dragon Age sin? For det til Dragon Age var helt latterlig rævva og det er nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte DAO ultimate edition fremfor bare DAO uten noe crap (jeg kjøpte det bare for å ha det på Steam, har allerede expansionen som suger skikkelig på Origin). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Er Mass Effect dlcen bedre enn Dragon Age sin? For det til Dragon Age var helt latterlig rævva og det er nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte DAO ultimate edition fremfor bare DAO uten noe crap (jeg kjøpte det bare for å ha det på Steam, har allerede expansionen som suger skikkelig på Origin). Det er en del av DLCen som jeg nesten vil påstå er essensiell. Shadowbroker-DLCen bl.a. Sikkert flere her som kan gi mer utfyllende svar enn jeg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Det er en del av DLCen som jeg nesten vil påstå er essensiell. Shadowbroker-DLCen bl.a. Sikkert flere her som kan gi mer utfyllende svar enn jeg Har desverre ikke spilt DLCene (enda så godt jeg liker mass effect), de er overprisede og man må drive med de ekstremt tøvete "bioware-poegene" AtW Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Max Payne 3 = 12,49€ (75%) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Hvordan kategoriserer dere spillene deres? Jeg gjør det på sjanger og type spill, men føler at det ikke alltid strekker til. Irriterende at spill ikke kan være under mer enn én kategori. Vet det er mye feil der, skal gjøre om litt dog, under Multiplayer skal jeg kun ha rene multiplayer-titler osv. Endret 25. desember 2012 av TMB Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Huh, ikkje dumt. Har ikkje tenkt på kategorisering.. Men iogmed at eg har veldig lite multiplayer spel, så ville eg nok delt inn etter sjanger. Det som irriterer litt er at Mac utgaver av spel vises i biblioteket, er det muligheter for å manipulerer visningen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hvordan kategoriserer dere spillene deres? Jeg gjør det på sjanger og type spill, men føler at det ikke alltid strekker til. Irriterende at spill ikke kan være under mer enn én kategori. Vet det er mye feil der, skal gjøre om litt dog, under Multiplayer skal jeg kun ha rene multiplayer-titler osv. Hvis du uansett har en kategori for multiplayer er det kanskje mer hensiktsmessig å fordele de du nå har i "singleplayer" utover sjangre, f.eks. "RPG", "FPS", osv. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Hvis du uansett har en kategori for multiplayer er det kanskje mer hensiktsmessig å fordele de du nå har i "singleplayer" utover sjangre, f.eks. "RPG", "FPS", osv. Akkurat det jeg driver med dette sekund Huh, ikkje dumt. Har ikkje tenkt på kategorisering.. Men iogmed at eg har veldig lite multiplayer spel, så ville eg nok delt inn etter sjanger. Det som irriterer litt er at Mac utgaver av spel vises i biblioteket, er det muligheter for å manipulerer visningen? Nei, men du kan gjøre som meg og lage en egen kategori jeg kaller for "søppel" (som jeg alltid har minimert) hvor jeg kaster inn spill jeg aldri spiller eller har fått med på kjøpet etc. Endret 25. desember 2012 av TMB Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fikk akkurat kjøpt "Tantalizing THQ Medley" på Amazon.com for $4,99 USD - altså 28,- NOK. Den pakken inneholder Homefront, Metro 2033, Red Faction: Guerrilla, Red Faction: Armageddon, S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl OG Warhammer 40,000: Space Marine. Siden jeg allerede eier Metro 2033 (kjøpte det for et år siden) og Red Faction: Armageddon (fikk den i Humble THQ Bundle) ønsker jeg å gi bort disse to kodene til noen som har veeeeeeldig lyst på dem. Noen som er interessert? Send meg en PM da vel! Jeg krever absolutt ingenting tilbake - men vil ikke poste Steam-nøklene her, slik at én person tar begge to 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Steam holiday pack, tre items til TF2 for 8.5 euro inkludert rabatt? Og jeg som trodde mass effect DLC-ene var en dårlig deal... AtW Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Favorites er ting jeg holder på med akkurat nå eller spiller ofte, null er ting jeg aldri vil installere igjen fordi jeg er sur elns, online er onlinespill, runnede spill er ting jeg er ferdig med selv om jeg av og til spiller om igjen enkelte der, uinstallert er ting som jeg ikke har installert enda uten noen spesiell grunn og games er alt jeg har installert, altså at jeg har planer om å spille dem relativt snart. Har ikke spilt så mye det siste halvåret så backloggen har vokst litt ut av kontroll. Har 68 spill installert Endret 25. desember 2012 av cowboy bob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå