Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tja, når jeg så på specsa dine, så driver jeg å laster det ned igjen her, for å sjekke på nytt. Ble litt nervøs gitt. Har ikke testet på den jeg har nå, men runnet det på den forrige, og der funket det helt fint. Men den er jo dårligere enn hva du har listet opp også. Merkelige saker. Heldigvis tar det ikke lang tid å laste ned og sjekke :)

Hehe, problemet med IV er jo at det er en elendig konsoll port, noe som førte til at den ble utrolig dårlig optimalisert på PC. Min PC skulle klare IV på minst 60fps lett, men siden koden er så forjævelig så går det ikke.

Men bra at du sjekker det, så skuffer du ikke vennen din dersom det ikke funker. ;)

Min liste over spill jeg har kjøpt nå:

Mirror's Edge

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, problemet med IV er jo at det er en elendig konsoll port, noe som førte til at den ble utrolig dårlig optimalisert på PC. Min PC skulle klare IV på minst 60fps lett, men siden koden er så forjævelig så går det ikke.

Men bra at du sjekker det, så skuffer du ikke vennen din dersom det ikke funker. ;)

Min liste over spill jeg har kjøpt nå:

Mirror's Edge

Vel, kjører det fint uten synlig lagging på den stasjonære - alt max.

Nå testet jeg på laptopen her, full HD oppløsning, og high-very high settings. Går sjeldent opp mot 60FPS, men det er ingen hakking eller irriterende forsinkelser. Får kalle det godkjent på en laptop til under 10k :)

Men takker for at du fikk meg til å sjekke det, og ikke bare tenke at dette sikkert går! :)

Lenke til kommentar

Funker de med windows 7/8?

Ikke testet på W8 men de funker fint på W7. Man må gjøre noen tweaks for å eventuelt fikse windowmode og sette affinity for at spillet ikke skal kjøre 2x speed. Ellers funker de bra "out of the box".

--

Kan legge til at Hitman Collection er også must buy. 5€ for Hitman 1, 2 og 4 eller 2.49€ per stk.

Endret av fenele
Lenke til kommentar

Bruk g2play.net for sånt :)

MW3 = litt over 200 kroner hvor du får en nøkkel som du aktiverer i steam.

Mange spill der som er langt billigere en å kjøpe de i steam butikken, men samtidig lar deg aktivere det i steam :)

EDIT: Feil pris

g2play.net hørest nesten for bra ut til å være sant. Hvis det du sier er riktig så takker jeg meget, er veldig lei stive steam priser, spesielt på "blockbuster" spill.

Lenke til kommentar

Hvorfor er egentlig activion de eneste med så sinnsykt stive priser, activision er de eneste som ikke har publisher pack, og har over 50 euro på nye spill. til og med på tilbud så ligger de på 50 euro (ja runda opp)

er de virkelig så enormt griske at de ikke kan ha et ordentlig tilbud eller normale priser på spillane sine?

til og med mw2 og mw3 er dyre enda i forhold til hvor gamle de er.

activision som tjener milliarder om de så hadde halvert prisen skal holde på på den måten.

noen som har noe godt svar på det egentlig? popularitet? nei, då hadde bf3 og mange andre spill au hatt den prisen

De tillater seg å sette prisen så høyt fordi folk er villige til å betale for det. Markedsøkonomi, rett og slett.

Lenke til kommentar

De tillater seg å sette prisen så høyt fordi folk er villige til å betale for det. Markedsøkonomi, rett og slett.

men det er jo fortsatt reine svindelen fra et AAA selskap. selskapet er fortsatt altfor griske og tenker ikke på kundene, tenker kun penger.

alle andre firmaer tenker au penger og sånt men du ser ikke at dei prissetter seg slik og alikavel kan du se at de tjener milliard etter milliard med penger.

folk betaler det ikke fordi de syns det er verdt det men for status om å ha det nyeste og råeste på markedet med ei gang, status ovenfor venner og sånt. kun derfor

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...