cowboy bob Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg laster spill aldri ned fra tpb el uansett arbeid, eller ikke. Føler bare at det strider med egne verdier. Filmer som jeg ser én gang er greit å laste ned, samt musikk, men ikke spill. Når man bruker over 10-15 timer på et produkt vil jeg si at de som har laget spillet fortjener pengene... Noen som tror at Skyrim kommer til å få mer rabatt mot de siste dagene i salget? Nei, spill går aldri lavere ned enn daily deal prisen. Kan fåes billigere på gamefly og kanskje andre nettsteder også da, som DJ What sier og du får spillet på Steam uansett ettersom det er Steamworks Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Nei, spill går aldri lavere ned enn daily deal prisen. Kan fåes billigere på gamefly og kanskje andre nettsteder også da, som DJ What sier og du får spillet på Steam uansett ettersom det er Steamworks Dvs. at jeg får det i steam/lagret innholdet mitt i steamcloud om jeg kjøper det på gamefly? Mottar jeg da en kode fra gamefly som jeg registerer i steam? Endret 24. november 2012 av Werchio Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Dvs. at jeg får det i steam/lagret innholdet mitt i steamcloud om jeg kjøper det på gamefly? Mottar jeg da en kode fra gamefly som jeg registerer i steam? jøpp Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Borderlands 2 - 50% dayuuuum. Så langt har jeg bare kjøpt the walking dead Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Pokker heller... Hadde bestemt meg for å ikke ta med BL2, så setter de det ned til 50%.. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Der kjøpte jeg Fallen Enchantress. Tenkt på det lenge, og når det da er på 50% klarte jeg ikke å holde meg unna, tross ikke alt for god mottakelse. 1 Lenke til kommentar
br4vo Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 ArmA: CO i boks, greit med salg ja . Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Kan den prisen å Deus Ex HR være riktig? Koster det spillet allerede i utgangspunktet bare €12? Kjøpte det for lenge siden på at annet salg, men har ikke spilt det ennå. Nå får man det til et par og tjue kroner.. Uansett, det ble Max Payne 3 her. Men bare selve spillet, boikotter dlc opplegget deres.. Endret 24. november 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kan den prisen å Deus Ex HR være riktig? Koster det spillet allerede i utgangspunktet bare €12? Kjøpte det for lenge siden på at annet salg, men har ikke spilt det ennå. Nå får man det til et par og tjue kroner.. Er nok riktig ja, men spør du meg har spillet en verdi på 150-200 kr! Utrolig artig, det får deg til å spille på en helt annen måte. Minner meg tildels om Splinter Cell (1 og Chaos Theory), du blir tvunget til å være stealth, fordi du rett og slett ikke tåler nok til å bli skutt på med mer enn 2-3 skudd. Hovedforskjellen mellom SC og DXHR er at man kan gå non-lethal i gjennom hele spillet, men i SC må du drepe folk hele tiden (stealth riktignok). Anbefaler deg å få fingeren ut av ræva og spille DXHR! Lenke til kommentar
Seal Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Kan den prisen å Deus Ex HR være riktig? Koster det spillet allerede i utgangspunktet bare €12? Kjøpte det for lenge siden på at annet salg, men har ikke spilt det ennå. Nå får man det til et par og tjue kroner.. Tenkte faktisk på det sjæl. Merkelig, med tanke på at spillet er fra sent 2011 og såpass bra. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Tenkte faktisk på det sjæl. Merkelig, med tanke på at spillet er fra sent 2011 og såpass bra. Det er vel fordi Deus Ex HR er ute. Greit å bli kvitt de kodene man har Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Får ikke kjøpt Skyrim og Dishonored hos Gamefly, irriterende! Meldingen jeg får opp er Please enter a valid credit card number. Har prøvd både Visa og Mastercard... Fikk det til tilslutt! Hvor finner jeg steam koden på Gamefly? Endret 24. november 2012 av Werchio Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Blir nok kjøp av Civ 5 nå, 75% salg! Hva er forskjellen på game of the year og vanlig? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 GOTY har vel alle DLCer minus "gods and kings" verd 2.5 euro. (når det er sagt så begynner jeg i stadig større grad å vente på GOTY-utgaver, lurer på om disse produsentene faktisk tjener så mye på alle DLCene sine....) AtW Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Her kan Civ 5 GOTY pluss et ekstra spill kjøpes for 15$: http://getloadedgo.com/ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Her kan Civ 5 GOTY pluss et ekstra spill kjøpes for 15$: http://getloadedgo.com/ Ja, hadde egentlig tenkt å kjøpe CIv5 + Gods and kings derfra, men de valgte å drite seg ut, å plutselig endre tilbudet midt i, ikke imponert. AtW Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Ikke noe superstort tilbud men ett spill alle fps freaks burde ha er Call of duty modern warfare. Stemmer Cod 4, for ett fantastisk spill. Starten på noe ordentlig stort som har blitt fylt med små 10 åringer fra england i de påfølgende spillene. Fant det på hardisken min her omdagen og valgte å teste det ut for å se om det var noe tess. Og døtte meg dæven hvor moro! Ligger forresten på steam til 137,- Nok. Etter 5 timer spilt og litt leking med forskjellige våpen, viser det spillet seg her til å virkelig trenge skills for å overleve å ikke bare løpe å spraye. Har spilt endel fps spill i mitt liv og tror noe av det jeg har lært kom til nytte i kanskje den morsomste matchen min hittil. Poster ett screenshot av scoreboarden. Endret 25. november 2012 av R3pulsive Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dishonored på Green Man Gaming til 18.75 euro. Du får det til den prisen med Steam aktivering med koden: GMG25-G4VDR-0ZL4Q Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Evt en kvart euro billigere på gamefly: http://www.gamefly.co.uk/Download-Dishonored/5004505/#axzz2DEvryv00 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Samme pris på Gamesplanet som Gamefly Steam-kode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå