Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk. Kjøpte Skyrim 2 dager før jeg kunne spart en hundrelapp. Æsj.

 

Kjøpte Rage og AC3 i dag.

Jeg tenkte å vente noen dager til for å se om man kan få et enda bedre tilbud på skyrim. Husker at i summersale kunne man få skyrim med 50 eller 60% avslag, angrer på at jeg ikke kjøpte det da.

Lenke til kommentar
Er kjedelig at SPen bare varer 10-11 timer da...

 

Antar det er Max Payne 3 det er snakk om. Etter det er runnet, har du jo flere modes som blir låst opp. Så du kan prøve å få kun headshots feks, og gå på tid, såvidt jeg husker. New York Minute hette det muligens.

 

Men er 10-11 awesome timer minus cutscene rage (da de kommer typisk mens du plukker opp våpen, så du ikke får de).

Lenke til kommentar

Håper at MW2 kommer på salg, skulle skaffet meg det for altfor lenge siden!

 

Nå til halve prisen jeg betalte for noen dager siden... Hvis jeg ikke hadde jobb, ville jeg revet av meg håret sånn cirka nå.

 

Kan kjøpe dlcene om ikke annet, da.

Er du fornøyd med starte forresten? Hvis du har rukket å teste det ut såklart!

Lenke til kommentar

Jeg laster spill aldri ned fra tpb el uansett arbeid, eller ikke. Føler bare at det strider med egne verdier. Filmer som jeg ser én gang er greit å laste ned, samt musikk, men ikke spill. Når man bruker over 10-15 timer på et produkt vil jeg si at de som har laget spillet fortjener pengene...

 

Noen som tror at Skyrim kommer til å få mer rabatt mot de siste dagene i salget? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...