Isbjørnen Knut Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ser ut til at det siste salget ble et encore, hvor de som har solgt mest er på tilbud en gang til. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gikk glipp av et par av de spillene, så synes det er bra at de er på salg igjen Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) tror jeg kjøper gta iv hvis jeg klarer å finne pasordet til brukeren, men er det nen som vet om jeg kan bruke filmredgeringen uten windows live? gidder ikke betale live når jeg ikke kommer til å spille online Endret 4. juli 2010 av D02 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du må ikke betale for å bruke windows live. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vurderer GTA IV selv, er tross alt bare 60,-. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Da ble det killing floor + dlc pakkene Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 jeg vurderer trine, Thief: Deadly Shadows Red Faction Guerrilla og killing floor, men kjøper ikke alle. er det noen som kan anbefalle noen av de? Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Ja, til 7.64€. fantastisk! kjøpte det såklart for noen timer siden for 15€ Endret 4. juli 2010 av Dkdaffy Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, til 7.64€. fantastisk! kjøpte det såklart for noen timer siden for 15€ Halvbittert, men tross alt bare 40 kr. AtW Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, til 7.64€. fantastisk! kjøpte det såklart for noen timer siden for 15€ Bummer. Selv vet jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe. Frister litt med en stor pakke, men er redd for at det kun blir spilt 2-3 spill. Kanskje noen kan anbefale noen perler som er på salg? Har ikke satt meg inn i så mye annet enn dagstilbudene og enkelte pakketilbud. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 har også lyst til å kjøpe meg noe, men hva er det store spørmsålet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 steam funker ikke til meg nå... Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 steam funker ikke til meg nå... steam funker fint hos meg, men shoppen er relativt blank jeg som tenkte å kjøpe trine :< Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ja, det jeg mente. Skulla tro steam gikk albino. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 typisk at det skjer når man virkelig har tenkt seg å kjøpe noe Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vurderer enten Red Faction eller Arma 2 selv. Tingen er det at jeg prøvde arma 2 demoen en stund tilbake og likte ikke spillet av en eller annen grunn. Red Faction vet jeg særdeles lite om. For øvrig, Killing Floor er ganske morsomt, men de hadde en update for noen dager siden som gikk ganske skeis. Kjipern, virkelig. For selve spillet er ok og skikkelig gøy med venner. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Ble borderlands og trine på meg. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) For de som er redd for at de ikke rekker å kjøpe noe pga at steam-store er litt crazy atm, så ta det med ro. Salget varer fram til kl 10 i morgen tidlig såvidt jeg har forstått. Sats på å kjøpe noe i natt, da smårollingene helt sikkert har lakt seg, og trafikken er blitt dempet;) Edit: Varer faktisk til kl 19:00'ish Endret 4. juli 2010 av AnonymousSuit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå