cowboy bob Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det gjør sånn at du kan bytte mellom de ulike vinduene i Steam raskere, sånn Store, community osv. Det har ikke noen effekt for alle, uten at jeg har funnet ut hva som gjør at det er noen forskjell, virker ikke som om det har noe å gjøre med om folk har raskt nett eller dårlig nett, god pc eller dårlig etc. Dersom du har problemer med å se youtube videoer i HD uten å måtte bufre og drit skal dette hjelpe på det + da har du mest sannsynlig det problemet med Steam at ting laster dritsakte (av og til eller hele tiden). Forresten, når jeg først snakker om kule ting som gjør Steam opplevelsen bedre så er http://steamcleaner.tikione.fr/en/ dette også bra. Står på nettsiden hva det gjør. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Tips til spill for 2.5 euro eller mindre? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Nåværende humble bundle eller vent på en ny daily deal Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Nå kan man få kjøpt Hitman: Absolution for 220 kroner på Green Man Gaming med koden GMG35-FGR37-COY0B . Da får man aktiveringsnøkkel til Steam. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Noen her som har mer erfaring enn meg med Steam som vet ca når vi her i Norge får spille på releasedate? går det etter GMT her i europa, altså klokken 0100? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Vet bare at klokken 10:00 Steam-tid er 19:00 norsk tid. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja, da ser det ut som at det blir steam salg fra og med i dag! Wooo! Autumn sale 21 nov - 27 nov Christmas sale 20 des - 4 jan Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 ??? Det er stadig noen spill på salg på Steam, men det er vel ikke noen stor kampanje på gang nå? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Vanligvis så starter disse salgene klokken 19.00 vår tid. Flere sider har meldt om dette, bl.a -> vg247.com joystiq.com osv. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ahh det kan du ha rett i. Glede seg! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Flotters, om det er noe som er verd å kjøpe er en annen sak. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 ??? Det er stadig noen spill på salg på Steam, men det er vel ikke noen stor kampanje på gang nå? 1 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Nå er det vel bare noen timer igjen til salg, da klokka er halv 7? hos valve. Edit, er det kl 19? faen da. Endret 21. november 2012 av Telefonsvarer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Det er alltid kl 19 Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Så da kan jeg begynne å handle i 21-22 tida, da Steam er så godt som under ddos i starten. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tror ikke jeg skal ha noe, kjøpte Spec Ops: The Line på GMG for 4 euro i går og ellers har jeg enda så masse fra sommersalget som jeg enda ikke har spilt. Problemet mitt ligger i at jeg kjøper en haug med spill men så spiller jeg bare de samme strategispillene om og om igjen med et lite avbrekk på et eller to spill fra backloggen før jeg starter med ny campaign på et eller annet Paradox spill Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er Endless Space verd pengene? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tror ikke jeg skal ha noe, kjøpte Spec Ops: The Line på GMG for 4 euro i går og ellers har jeg enda så masse fra sommersalget som jeg enda ikke har spilt. Problemet mitt ligger i at jeg kjøper en haug med spill men så spiller jeg bare de samme strategispillene om og om igjen med et lite avbrekk på et eller to spill fra backloggen før jeg starter med ny campaign på et eller annet Paradox spill Kjøpte Kotor 2 lol. Er Endless Space verd pengene? Har ikke spilt det selv, men det skal visstnok være ganske bra, med et lite behov for en expansion. Kommer sikkert til å droppe til en litt lavere pris etterhvert i salget. Anbefaler å alltid vente til det du skal kjøpe er på en daily eller flash deal, dersom det er viktig for deg å spare et par tiere. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Når steam-salget starter 4 dager etter at du har fått pc igjen for første gang på 10 år.... DEN følelsen! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå