Erlendz Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Det er vel denne. 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Har noen verifisert at du kan aktivere alle over Steam? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Er ikke det i dag amazon-salget skal være? Det er det. Har nettopp kjøpt pakken. Og gitt bort 3 spill på Steamgift.com. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Synd vi nordmenn egentlig ikke kan kjøpe nedlastbare spill fra Amazon.com Endret 14. oktober 2012 av qweac Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Satte bare opp en adresse til McDonalds i Idaho et sted jeg... Valgte først en i New York, men der betaler de skatt på digitale salg. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Satte bare opp en adresse til McDonalds i Idaho et sted jeg... Valgte først en i New York, men der betaler de skatt på digitale salg. Orker du poste addressen du skrev her? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Uh.. så dette er i gråsonen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så dere oppretter en ny Amazon-konto med informasjon om at bodsted er i USA og så kjøper? Ok, jeg er ut, have fun. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så dere oppretter en ny Amazon-konto med informasjon om at bodsted er i USA og så kjøper? Ok, jeg er ut, have fun. Jepp, kun slik vi får kjøpt fra amazon. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Så dere oppretter en ny Amazon-konto med informasjon om at bodsted er i USA og så kjøper? Ok, jeg er ut, have fun. Neida. Bare legger til en ny adresse på samme konto. Amazon støtter flere adresser. Tok meg under to min. Adressen fant jeg via et raskt google søk på mcdonalds i Idaho. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Er det bare meg, eller får man ikke kjøpt arma 2 combined operations på amazon.com? Får gjort alt bortsett fra å velge "Place Order" den er helt grå og går ikke å trykke på.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Så dere oppretter en ny Amazon-konto med informasjon om at bodsted er i USA og så kjøper? Ok, jeg er ut, have fun. Neida. Bare legger til en ny adresse på samme konto. Amazon støtter flere adresser. Tok meg under to min. Adressen fant jeg via et raskt google søk på mcdonalds i Idaho. Legg merke til at Amazon tidligere har bannet folks Amazon kontoer for å gjøre dette (ikke så veldig kjekt om du er aktiv på Amazon ellers), men da bare folk med opplagt falske adresser som Fake Street 123, The White House og lignende. Om McDonaldsen ikke har McDonalds i adressen går det sikkert fint. Så vidt jeg vet har ikke noen fått problemer med Steam nøklene selv om Amazon kontoene har blitt bannet. Er det bare meg, eller får man ikke kjøpt arma 2 combined operations på amazon.com? Får gjort alt bortsett fra å velge "Place Order" den er helt grå og går ikke å trykke på.. Tror de har vært tom for nøkler en god stund nå. Populært spill vet du! Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Legg merke til at Amazon tidligere har bannet folks Amazon kontoer for å gjøre dette (ikke så veldig kjekt om du er aktiv på Amazon ellers), men da bare folk med opplagt falske adresser som Fake Street 123, The White House og lignende. Om McDonaldsen ikke har McDonalds i adressen går det sikkert fint. Så vidt jeg vet har ikke noen fått problemer med Steam nøklene selv om Amazon kontoene har blitt bannet. Det var jeg ikke jeg klar over (selv om jeg strengt tatt klarer å se det for meg). Jeg får opprette en egen konto for det neste gang just in case. Takk for tipset! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Må være spesielle tilfeller, det er jo ikke ulovlig å legge til amerikanske adresser, har gjort det flere ganger når jeg har vært i USA (da hotellets adresse) AtW Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ja, det spesielle tilfellet er at folk har gjort det for å snike seg rundt regionlåsen ved hjelp av falske adresser i USA når de ikke er i USA. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 (endret) Jeg har en bruker på jetcarrier.com Da får jeg en adresse, som er min, i USA. Edit: Jeg brukte denne til å få fraktet min Kindle til Norge, og kan også vha denne kjøpe Kindle- bøker. Jeg kan ikke se at det skulle være annerledes for spill enn med Kindle ? Endret 16. oktober 2012 av StorPeder Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Da virker det egentlig som om dette er ekstremt low risk. Jeg får bytte ut McDonalds med et hotell just in case. Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Det var et brukbart salg her om dagen hvor blant annet Cities XL 2012 var på 75% tilbud, men det var ikke mulig å overføre penger til steam. Jeg prøvde med PayPal og vanlig visa. Noen andre som opplevde det? Jeg fikk til å overføre lett i dag. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Bor i USA jeg, men ser ikke at prisene er så latterlig gode her i forhold til Norge. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ser du norske priser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå