Gå til innhold

Steam tilbuds- og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+921324

Kjøpte Max Payne 1 og 2 til ca 30 kroner. Har gitt opp å følge med på de nyeste spillene, så skal heller boltre meg i nostalgiens varme favntak. Steam sale er magnificent! :D

Lenke til kommentar

Det eneste spillet jeg var interessert i, var ikke satt ned nok til at jeg orket å bruke penger på det. Interessant utvikling. Tidligere år ville jeg bare ha kjøpt det om jeg så så 10 % avslag. I år var det ikke under 400 spenn med 25 % avslag, så fuck that. =P

Endte likevel opp med CS: Condition Zero, kun for å ha det på Steam, også. Jeg har det i ørten andre varianter, så hvorfor ikke gjøre samlinga mer komplett?

Samt et par Marvel-spill, og det nyeste Worms-spillet, for å få en tilsynelatende og midlertidig komplett samling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3

Kjøpte Dishonored 2 istad. Likte den første veldig godt.

Har også kjøpt Deus Ex Mankind Divided, Star Wars dlcene til Pinball FX2 og Motorsport Manager (litt for innviklet foreløpig, men jeg skjønner sikkert mer av den etterhvert).

Lenke til kommentar

Skal handle litt nå men jeg er litt dårlig til å finne/huske spill som er verdt å plukke med seg som ikke er typisk AAA spill. Noen som har noen tips til spill litt off the beaten path aka Indie spill?

EDIT: Manuel Samuel og Inside er to jeg har funnet så langt.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...