stranden Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Heisann. Tenkte å skaffe meg en ny TV til PC, film og konsoll. Har funnet ut at plasma gir mye for pengene. Har også hørt panasonic har gode plasmaer. Problemet er: Har hørt mye om g10e og hvor bra den var. Nå har g20e kommet, og skal være knall. Men et tilbud på komplett viser en g15e med 20% rabatt. Denne TVen har jeg ikke hørt noe om, og lurer på hvorfor. Er den dårligere? En slags mellomproduksjon? Hva tenker dere om den? Ville dere gått for den, eller heller fått kloa i en 42" g20e? Ble litt forvirra her. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488313 Takker for svar! Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Heisann. Tenkte å skaffe meg en ny TV til PC, film og konsoll. Har funnet ut at plasma gir mye for pengene. Har også hørt panasonic har gode plasmaer. Problemet er: Har hørt mye om g10e og hvor bra den var. Nå har g20e kommet, og skal være knall. Men et tilbud på komplett viser en g15e med 20% rabatt. Denne TVen har jeg ikke hørt noe om, og lurer på hvorfor. Er den dårligere? En slags mellomproduksjon? Hva tenker dere om den? Ville dere gått for den, eller heller fått kloa i en 42" g20e? Ble litt forvirra her. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488313 Takker for svar! Lite svar å få, men ja det er en mellom modell. Ikke det at det er noe feil med det. Ser hos Dustin at produktet er utgått så det er nok en grunn til at det er satt ned 20% hos komplett. G15E koster samme som TX-P42S20E men i den kampen vinner nok G15E. Eneste konkurrenten som jeg har stablet opp i mot er LG 42LH4000 som er 500 kr billigere, det er en LCD. Tingen med den er at den er over ett år og scorer bare middelmådig i tester ca. 4 i snitt. Er også en splitter ny en LG 42LD550 hos Pixmania som er nettopp utgitt i Frankrike men med pixmania sitt ymsete rykte og med tanke på størrelsen av flatskjermen ville jeg nok helst ungått den. Husk komplett tilbudene går ut søndag klokken 24:00 Endret 26. juni 2010 av tha_man Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 G15 er strengt tatt en G10, bare litt slankere og med DLNA og Viera Cast. Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 G15 er strengt tatt en G10, bare litt slankere og med DLNA og Viera Cast. G10 var jo en ganske rå tv, så fasiten blir vel hvis du vil ha en forbedret G10 så går du etter G15E. Hvis ikke så legger du på ca. 2000 kroner ekstra og kjøper P42G20E. Jeg nøyer meg med å kjøpe G15E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå