Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i brystet.

Gjest Bekymret jente

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret jente

Jeg er en jente på 18 år som har opplevd litt smerter i det ene brystet den siste tiden.

Første gang jeg merket noe, var på trening for noen uker siden, da det plutselig kom en stikkende følelse i det høyre brystet, som om et insekt skulle stukket meg. Da jeg kom hjem kjente jeg ubehag ved å ta på dette brystet, mens jeg ikke kjente noe som helst i det andre.

I begynnelsen tenkte jeg ikke noe særlig over dette, men ca 3 uker etter har ikke smertene forsvunnet enda. (Nå snakker jeg ikke om voldsomme smerter, men jeg kjenner det "stikker" i brystet når jeg kommer borti det) Jeg har også hatt litt hodepine i det siste, og menstruasjonen min kommer ikke regelmessig lenger, det er nå ca 2 måneder siden jeg sist hadde den.

Jeg må også legge til at det kjennest ut som det er noe inni brystet, noe ruglete på en måte som ikke er i det andre.

Hva kan dette være? Er litt bekymret for tiden. Min verste tanke er brystkreft, men jeg har hørt at kvinner under 25 år vanligvis ikke får det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...