xurstr Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Her er motivet en død måke. Når jeg er ute og kjører har jeg lagt det til en vane at fotobaggen ligger i bilen, for det er som regel når den ikke er med at favorittmotivene er der. Endret 25. juni 2010 av xurstr Lenke til kommentar
xurstr Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Ingen som vil gi meg kritikk eller slakt? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Synes motivet var bra, men bakgrunnen er jo utrolig kjedelig. Kun asfalt. Nå skjønner jeg jo at du ikke ville plukke på det dyret der, eller holde det oppe for bildets skyld. Men kanskje det hadde gått å ha kameraet litt lengre ned og fått med noe mer spennende enn kun asfalt? Det var også endel for mye asfalt, kunne gjerne vært croppet litt mer både over og under fuglen. Bildet er ikke helt skarpt, kanskje litt lavere lukkertid hadde vært på sin plass, med heller en smule høyere iso? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Må si meg uenig med forrige poster, jeg vil si asfalten og den tomheten den bringer inn i bildet er en av de tingene som gjør dette bildet. Hvis jeg skulle endret noe, så ville det vært å fokusere på øynene. Ser ut som du har fokusert på brystet/forkanten av vingene, og jeg tror det hadde fungert bedre hvis hodet var mer skarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå