Gjest Jan Olsen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 For 2 år siden ble jeg sammen med ei jente som passet meg utrolig godt. Hun er var pen, sjarmerende, sjenert og skeptisk, mye av dette fordi hun tidligere har hatt dårlig erfaring med gutter. Det tok blant annet over 1 måned før hun turte å komme alene på besøk til meg. Forholdet gikk utrolig bra. Etter ca 2 år hadde vi planer om å flytte sammen, og hun snakket faktisk om forlovelse, noe som gjorde meg utrolig glad. Men jo lengre vi var sammen, jo mer selvtillit fikk hun. Uten videre forvarsel ville hun plutselig ikke være sammen med meg mer. Da ville hun bare være venner. Tungt og trist som det var måtte jeg bare akseptere et godt vennskap. Vi ble enige om at vi kunne være venner med "frynsegoder", så dere forstår sikkert hva jeg mener. Det lettet litt på sorgen min. Like etter bruddet kom russetiden. Da fikk jeg vite at hun hadde rotet med en kar. Dette knuste meg, men så snill som jeg er klarte jeg å tilgi dette. Vi fortsatte vennskapet som før, men betingelsen var at vi skulle være 100% ærlig med hverandre. Videre frem ble hun mer skeptisk til å ha frynsegoder med hverandre. Det hele fikk meg veldig skeptisk, så jeg valgte å snike på mobiltelefonen hennes (noe man selvfølgelig ikke skal gjøre). Da fant jeg ut at hun hadde overnattet hos en venn fra Facebook som hun knapt kjenner. De hadde også hatt sex. Det hele knuste meg selvfølgelig mer enn jeg allerede var. Jeg konfronterte henne med avtalen vi hadde om å være helt ærlig med hverandre. Uansett hvor hardt jeg prøvde klarte jeg aldri å få ut av henne hva hun hadde gjort på klasseturen. Først etter at jeg sa jeg hadde snoket fikk jeg det ut av henne. Hun hadde altså løyet og løyet. Snill som jeg er bare fortsetter jeg å tilgi henne. Som er resultat av dette fortsetter vennskapet, uansett hva hun gjør. Men problemet er at jeg er konstant lei meg. Det har jeg vært i snart 2 måneder nå. Sjalu, deppa, sint, og på mange måter hater jeg henne. Problemet er at alt dette overstyres av hvor glad jeg er i henne. Jeg vet ikke mer hva jeg skal gjøre. Jeg er lei av å konstant være trist. Har noen tips til meg? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Få henne ut av livet ditt. 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 +1 Med mindre du nyter den mentale smerten. 2 Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jepp, dropp henne. Kanskje hun til og med vil ha deg tilbake etter stund hvis du dropper henne. Da kan det hende det går opp for henne hva hun har mistet. Vanskeligere sagt enn gjort, det vet jeg, tro meg. Men sier bare hva som er best for deg! Kom deg heller videre istedenfor å stå på stedet hvil. Endret 25. juni 2010 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
Gjest Jan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dette er så utrolig mye lettere sagt enn gjort. På begge årene har det aldri gått så mye som én dag uten å høre fra henne. Tanken på å ikke ha henne i livet mitt gjør meg bare mer deprimert. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dette er så utrolig mye lettere sagt enn gjort. På begge årene har det aldri gått så mye som én dag uten å høre fra henne. Tanken på å ikke ha henne i livet mitt gjør meg bare mer deprimert. Det skjønner jeg! Ingenting er som å miste noen helt fullstendig. Men sånne ting går over. Det vil aldri gå over hvis du fortsetter som du gjør nå! Hva forventer du av henne? at hun plutselig skal innse at dere kan bli sammen igjen? Jeg tror enten, så venter du forgjeves. Ellers så kommer du til å gå rundt å pine deg selv, og se alle hun roter/har sex med inntil hun KANSKJE vil bli sammen med deg igjen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det jeg kanskje håper innerst inne er at hun kommer tilbake til meg. Så lenge det er lite håp i verden er jeg på en måte ikke så villig til å gå videre. En annen ting er at hun blir sur hvis det er snakk om meg og andre jenter. Jeg la f.eks ut et bilde på Facebook at meg og en jente jeg er glad i, og da ble hun sint og skuffet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Reality check aisle one! Dette kommer sikkert til å svi, men jeg sier det likevel: Gi opp! Du må bare innse det en gang for alle at det ikke blir dere. Denne jenta player deg tydeligvis og du kommer aldri til å bli nok for henne. Så dropp all kontakt med kjerringa. Ja, det gjør vondt. En stund. Men du kan ikke få det bedre uten å komme deg gjennom den sorgprosessen. Hvis du bare prøver å unngå den helt så kommer du aldri til å få det bra. Du kan kanskje opprettholde status quo, men det vil du vel egentlig ikke? Du vil vel egentlig ha det bra? Det vil nemlig de fleste av oss. Så gjør deg selv en tjeneste og gå videre. Vondt en stund. Bedre på sikt. 2 Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ingen ønsker å gi helt slipp på noen de har litt kontroll over.. Mitt råd til deg er: Gjør deg uavhengig av henne, finn på noe nytt. Så etter en tid vil du merke at du ikke tenker så mue på dama Det er kanskje en klisje, men tiden leger alle sår, det bare føles dritt i starten. Og to måneder er egentlig ikke spess lenge ved kjærlighetssorg.. Lenke til kommentar
Gjest Jan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kan det være en ide å bare kutte henne litt ut? Jeg er ganske masete på henne, og hun vet det veldig godt. Hun vet hun får meg tilbake dersom hun knipser med fingrene, og det tror jeg er grunnen til at hun ikke tåler tanken på meg og andre jenter. Hvis jeg prøver å ignorere henne såpass at hun føler hun ikke er i kontroll lengre, kan det være en god ide? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jo lenger du kutter henne ut, jo bedre. Hvem vet... Kanskje dere klikker skikkelig om dere møtes på nytt etter et år uten kontakt. Men slik det er nå kan du ikke la det fortsette. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) All erfaring tilsier at det beste er at du kommer deg videre i livet. Har du tenkt på at det kan være det dere har sammen du savner, og ikke henne som person? Fordi at det dere har sammen kan du garantert oppnå med andre. Endret 25. juni 2010 av monzilla Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) hah.. var litt lignende med meg og dama, med en gang de ser at de kan gå ut og plokke i ripsbærbuskene og alikevel beholde jordbær åkeren så henter de korgen og vimser rundt. Sånne jenter må du holde deg laaangt unna, ikke bli en liten crybaby tøffel som jeg var og grin rundt :!: Fordi at det dere har sammen kan du garantert oppnå med andre. Damn simpelt men godt råd Endret 25. juni 2010 av Awkward Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Når det gjelder trådstarter så vet nok x-en at hun har han rundt lillefingeren sin. Hun vet at han kommer tilbake til henne så snart hun knipser med fingrene, og benytter derfor sjangsen til å leve fritt. Det at hun blir sur når han henger med andre jenter betyr bare at hun ennå har følelser for han. Hun er redd for å miste muligheten til å få han tilbake dersom hun får behov for det. Mange søte og beskjedne jenter får stor selvtillit etter hvert, og da blir det gjerne slik. Jeg snakker av egen erfaring. Håper ikke dette hørtes helt feil ut. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Second that emotion, å kutte kontakten er det beste å gjøre. At hun blir sur fordi du har kontakt med andre mennesker er ikke ditt problem, hun kan ikke få i både pose og sekk. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hun kommer krypende når det går opp for henne at du er en kjekk kar, i beste fall Lenke til kommentar
Gjest metzgers height Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg må være en svak person. Prøver desperat å beholde henne som venn fordi tanken på å få henne ut av livet mitt gjør meg knust. I helga så jeg film i lag med henne, og da overnattet vi sammen. Selvfølgelig endte det opp med at vi hadde sex. Nå har hun fått bestevenninna si på besøk fra sør-landet, så nå ignorer hun meg mer enn før. I helga skal de på telttur, og da skal de selvfølgelig ha meg seg et par gutter. Ble selvfølgelig knust, atter en gang. Saken er at vi skal prøve å beholde hverandre som "bestevenner", og at dersom følelsene kommer tilbake skal vi se på det som veldig positivt. Men kan ikke torturere meg frem til da, men føler nesten at jeg må det for at det skal være håp. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Selv om fruen min aldri sprang rundt og holdt på med andre eller noe i den duren. Så var forholdet vårt veldig vanskelig på slutten og noe vi begge merket når vi ikke var sammen. Dessverre tok det veldig lang tid før vi faktisk slo opp og kom videre pga sterke følelser for hverandre og ingen av oss klarte å faktisk gjøre det slutt. Selv om jeg fremdeles på de fleste måter elsker jenta og skulle ønske at ting var annerledes, så er jeg glad for at vi til slutt klarte å gjøre det slutt. Det var det beste for begge for at vi skulle komme oss videre. Dette høres ut som det beste for deg også! Slutt å komme springende etter henne når hun smiler, hun kommer ikke til å binde seg når hun ikke må. Jeg synes heller ikke hun fortjener det etter sånn hun oppfører seg. Selv om dere ikke er sammen så vet hun godt hva du føler og utnytter dette sterkt. Gjør kort prosesss og "slå opp", move on! Det er vanskelig, utrolig vanskelig. Men du vil fort finne ut at det er blir bedre Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tror dere kanskje litt av grunnen til at hun driver på sånn er fordi hun vet og føler at hun har overtaket på meg? Hun vet sikkert at hun får meg tilbake om hun vil, fordi jeg blir lei meg så snart det er snakk om henne og andre gutter. Allikevel blir hun sjalu/sint og reagerer når jenter f.eks spør meg via Facebook om jeg skal komme på besøk. Jeg lurer på om hun faktisk fortsetter å være så kjepphøy den dagen følelsene mine for henne forsvinner, og hun merker at jeg for alvor går videre til en annen jente. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) For meg så virker det som om hun kun ønsker å utnytte deg. Hun gjorde et brudd, men ville fortsatt ha sex og andre tjenester fra deg, mens hun frigjorde seg selv til å være sammen med andre i tillegg. Er det slutt så er det slutt, ikke kast bort mer tid på henne. Hun har hvertfall ingenting å si på at du er sammen med andre (men du burde ikke gå samme veien som henne og være sammen med flere samtidig, det fungerer svært sjelden). Endret 29. juni 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå