mac1334 Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hehe lol. artige greier.drømte selv om cs i natt. blanda med cider. mamma har nemlig cider i kjøleskapet, noe jeg ikke har fått smake på. drøm: jeg var nedenfor å skulle bli full. det var ikke cider i den bua men i den neste var det 2stk. desverre var jeg så snill at jeg lot 3 jenter gå forran meg i køen. Hjemme spilte nevøen min cs, og plutselig var jeg på byen å spilte med han via nettet. det var på de_rats. han spilte mot noen såkalte n00b`s og jeg var på hans lag og rocka vilt. Deretter var plutselig jeg og min nevø på telesenteret og jeg skulle ha tak i cider igjen. rane en cider altså. desverre med vilje bråka eivind slik at det kom en man som skulle hive oss ut, men han lot oss gå og jeg våkna. Jeg kom for seint til skolen i dag...F så tungt å stå opp. Jeg får vel ikke cider når jeg kommer hjem men får ialefall spilt cs. :-? Nei nei nei... så stakkars åsmund.. :-P Sitte litt for mye med pcen nå i det siste du Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Etter et LON (LAN) med 7 timers nesten uavbrutt ravenshield spilling så drømte jeg at jeg og LON kompisene faktisk var RAINBOW-teamet som skulle inn i bank bygningen. (Alle AI Teammatesene unntatt en, døde, men vi tre overlevde selvfølgelig, for vi er en gjeng med harde über1337e |-|4xX0Rs ) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Hmmm.. Jeg jobber i dataforretning... Teller det da å drømme om den über13373 |-|4xX0R-jobben? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 ers så har jeg hatt mange drømmer om Duke nukem og Doom. Gru deg DOOM III, det skal visst kombinere FPS og skrekkspill For min del drømte eg at eg var Master Chief! (i HALO) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 ers så har jeg hatt mange drømmer om Duke nukem og Doom. Gru deg DOOM III, det skal visst kombinere FPS og skrekkspill For min del drømte eg at eg var Master Chief! (i HALO) Jepp! Men må da spille det, så får heller marerittene komme . Var liten da jeg drømte om doom da. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Har en stygg tendens til å få mareritt om PC'en min :-? Drømmer ofte at jeg driver med PC'en og at ting går skikkelig skeis (svir CPU, HK osv.) I andre drømmer blir jeg fersket av purken/RIAA for piratkopiering (filesharing) Havner i fengsel, må betale bøter på flere millioner, inndraging av flunka nytt PC utstyr, får ikke lov til å drive med data resten av livet osv. Drømmer også drømmer/mareritt i Matrix stil. Heldigvis er det bare drømmer Hilsen Zuul Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 har hatt feberfantasier om svære fallende mangefarga klosser før, dah... det verste er at det ikke er engangstilfelle engang... skjedd mange ganger sida jeg var fem eller noe... kan dette skyldes for mye Tetris? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Enn når man har spillt GTA VC og kjører bil etterp, tenker på stygge forbikjøringer osv. "ta" en fotgjenger osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå