Åsmund Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 jeg har igjen som "søpledynge tråden" lite å finne på på skolen. går mot slutten og det er lite å finne på. Lurte på om dere har noen tøffe drømmer påvirka av pc spill eller hardware interesserne deres. Min: Drømte at jeg kom i en butikk og manne bak kassa ga meg full tilgang til lageret hans med fult av middelmoderne hk sk og forsellige. Det var koselig og spennende. elsker å sette sammen forsellige pc deler samt modding. har også drømt at jeg har vert halveis inne i spillert cs men likevel virkelighet. Jeg brukte da ak colt å masse piss. ikke veldig interesang å lese om kanskje men..... hjelp til og tråden blir bra p: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Før når jeg spilte cs. (Slutta fordi jeg har høyt temperanmang, å ødela dyre gjenstander når jeg tapte :oops: ) Når jeg f.eks hadde spilt en pcw eller en kamp så drømte jeg den natta om alt jeg kunne gjort anerledes. Det var som jeg satt å så på HLTV, fordi jeg kunne se duden fra alle vinkler osv. å Jeg kunne gå tilbake for å se hva som hadde skjedd vist jeg f.eks hadde snudd å gått en annen vei. Veit ikkje om detta var d du meinte da men! ,) Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg drømte jeg kniva en i virkeligheten Tror jeg har spillt for mye CS Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det værste som finnes er når du har spillt et spill så mye at du tenker på det når du legger deg, og når du drømmer. Sist gang det skjedde meg var da jeg var hekta på "UFO: Enemy Unknown". En god stund siden med andre ord... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 I to netter på rad har jeg drømt at jeg har vært på TG med vennene mine (som er totalt newbz). Man kunne faktisk velge hvor man ville sitte. Enten oppe på et sånt sted hvor det var plass til 20 folk elns, eller nede med alle de andre.. Ellers pleier jeg ofte å drømme om #HW.no, forumet og/ eller CS.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg hadde ofte mareritt når jeg hadde høy feber da jeg var yngre og da jeg spillte Duke Nukem for fullt på vår gamle 486 fikk jeg slikt satans mareritt. Lå i senga å skrek og grylte noe helt for j**** i følge min mor. Var jævlig det å ha feber før. Hadde mareritt uansett. Fikk ikke sove i det hele tatt. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 *Drømte at PC'n min datt ut vinduet... *Drømte at jeg skjøt en eller annen person i buken med en feit revolver.. Blodet spruta, men han bare gikk videre.. (altså... tipper den er litt CS elns påvirka ja) :wink: Kall meg psycho ...whatever Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det værste som finnes er når du har spillt et spill så mye at du tenker på det når du legger deg, og når du drømmer. Sist gang det skjedde meg var da jeg var hekta på "UFO: Enemy Unknown". En god stund siden med andre ord... Jeg har opplevd det samme, dog dette var med Zelda; Ocarine of Time. Jeg var ikke mer enn 12? elns.. Uansett klarte jeg bare ikke å sove, for jeg hade så dårlig samvittighet ovenfor denne stakkars gutten, at jeg stod opp igjen for å spille videre... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 for noen årsiden hadde jeg en drøm om at jeg ble krympet ned til ... bitte bitte liten og jeg løpte rundt inni en prosessor .. .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det værste som finnes er når du har spillt et spill så mye at du tenker på det når du legger deg, og når du drømmer. Sist gang det skjedde meg var da jeg var hekta på "UFO: Enemy Unknown". En god stund siden med andre ord... Jeg har opplevd det samme, dog dette var med Zelda; Ocarine of Time. Jeg var ikke mer enn 12? elns.. Uansett klarte jeg bare ikke å sove, for jeg hade så dårlig samvittighet ovenfor denne stakkars gutten, at jeg stod opp igjen for å spille videre... Samme her. Spilte Phantasmagoria dag inn dag ut non stop. Så hver natt når eg gikk og la meg så drømte eg kun om spillet. Var ekkelt. :-? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har også drømt at jeg spilte ('var') Duke Nukem, og det var tripmines overalt... så ville jeg skrive inn koden for godmode, men ettersom jeg var Duke isteden for å spille Duke, var det litt vanskelig (tror jeg prøvde å taste koden på magen eller.no sånt ). Har også drømt at jeg fikk PC-deler, hele PCer o.l. og gledet meg til å bruke dem, for så å våkne... Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har også drømt at jeg spilte ('var') Duke Nukem, og det var tripmines overalt... så ville jeg skrive inn koden for godmode, men ettersom jeg var Duke isteden for å spille Duke, var det litt vanskelig (tror jeg prøvde å taste koden på magen eller.no sånt ).Har også drømt at jeg fikk PC-deler, hele PCer o.l. og gledet meg til å bruke dem, for så å våkne... Sånn har jeg omtrent hver natt, dog med 4 Xeon.prosessorer... Hver gang jeg prøver å trygge på på-knappen etter at bygginga er ferdig våkner jeg... Surt... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Til dere som ofte har slike "datadrømmer": Har ikke vurdert en liten datapause? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det værste som finnes er når du har spillt et spill så mye at du tenker på det når du legger deg, og når du drømmer. Sist gang det skjedde meg var da jeg var hekta på "UFO: Enemy Unknown". En god stund siden med andre ord... du er ikke alene.. mener å huske jeg fikk tak i det rundt en sommerferie, når jeg var 13-14 eller noe sånt. foreldrene mine hadde reist på hytten vår, og jeg var alene hjemme i et par-tre uker. enkelte dager satt jeg konstant og spilte UFO.. dopauser og litt mat, så var det tilbake til alien-karnøfling. det satte sitt preg i drømmeverdenen også.. og, for halvannet år siden (eller så) var jeg arbeidsledig, og brukte store mengder tid på cs.. når jeg så fikk en liten vikarjobb, gikk jeg nærmt en murvegg, og hørte lyd komme fra andre siden.. og så opp til venstre for å se om det var en teammate (for de som ikke har spilt cs, radaren er oppe i venstre hjørne) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 hehe lol. artige greier. drømte selv om cs i natt. blanda med cider. mamma har nemlig cider i kjøleskapet, noe jeg ikke har fått smake på. drøm: jeg var nedenfor å skulle bli full. det var ikke cider i den bua men i den neste var det 2stk. desverre var jeg så snill at jeg lot 3 jenter gå forran meg i køen. Hjemme spilte nevøen min cs, og plutselig var jeg på byen å spilte med han via nettet. det var på de_rats. han spilte mot noen såkalte n00b`s og jeg var på hans lag og rocka vilt. Deretter var plutselig jeg og min nevø på telesenteret og jeg skulle ha tak i cider igjen. rane en cider altså. desverre med vilje bråka eivind slik at det kom en man som skulle hive oss ut, men han lot oss gå og jeg våkna. Jeg kom for seint til skolen i dag...F så tungt å stå opp. Jeg får vel ikke cider når jeg kommer hjem men får ialefall spilt cs. :-? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg drømte faktisk at jeg drømte at jeg satt og leste SO2. Men jeg skjønte ikke en dritt av hva folka mente. Setningene de skrev ga ikke mening (for meg som var trøtt). Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Sim: jeg tror du skal la en doktor få titte inne i hodet ditt. Han kommer til å sette hengelås på PC`n din. Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 artigste datadrømmen jeg har hatt.. JO! jeg drømte at hele terror(Counter-Strike) var alene mot en figur fra MOHAA(sas fyren).. MOHAA fyren banket alle med sin SMG (Kansje denne drømmen kommer av at jeg er dritt lei CS?) Ellers har jeg drømt at jeg var på en guidet tur i et Microsoft kontor, og plutselig stormer det inn en gjeng pingviner Den drømmen som slutter idet du skal skru på den sinnsykeste dataen har nok jeg også hatt :oops: Jeg kan jo også nevne at jeg hørte lyder fra MOHAA når jeg gikk omkring, for eksempel når jeg åpna døra til skolen, "hørte" jeg den lyden som kommer når man åpner dører i MOHAA (ca. 2 mnd. siden) :o Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det var på den tiden når Red Alert var det hotteste spillet! Da jeg hadde spilt i mange timer gikk jeg rundt å så sånne små pengeskap rundt forbi, det var rett før jeg bøyde meg ned for å plukke et opp en gang... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Har også hatt sånn bra-pc drøm. Utrolig hvor skuffa man blir når man vokner og ser at det ikke er en så sykt pc der allikevel. Drømte også en gang at jeg var max payne. Var skikkelig skummelt for alle dreiv å skjøyt etter meg og sånt. Ellers så har jeg hatt mange drømmer om Duke nukem og Doom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå