[email protected] Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Dette er litt rart. Lyset på min kliss nye X10 har en tendens til å gå litt av og på. Selv mens jeg bruker den dempes lyset (bare litt, slik at lyset blir svakere), også kommer det på igjen litt hipp som happ. Noen som vet hva det her er for noe? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Gå inn på skjerminnstillinger og slå av automatisk justering av lysstyrke. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg finner ikke den innstillingen. Har du en framgangsmåte? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Innstillinger -> lyd og skjerm -> lysstyrke Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Den har jeg funnet, men det eneste den fikser er lysstyrken min. Problemet er at lyset dempes litt, og går opp igjen hele tiden mens jeg bruker den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå