Gå til innhold

Ny Norsk World of Warcraft Guild


Anbefalte innlegg

Ja, du hørte riktig. Vi er en liten gjeng på 5 stk som planlegger og starte en helnorsk guild. Akkurat på hvilken server og navn er ikke 100% bestemt. Men i den anledning bruker vi derfor diskusjons forumet til å få en "flying start". Vi er karer som har erfaring med World of Warcraft ifra spillet ble lansert, og vi er per dags dato i 25 HM ICC guilder. Men etter litt diskusjoner om hvor mye tid faktisk raiding tar (6 dager i uken fra 18.00-24.00) har vi funnet ut at vi vil trappet ned, så derfor byr nå muligheten seg for å finne på noe nytt. Kanskje du tenker at det er idiotisk, men når man har drevet med denne typen "seriøs" spilling i en årrekke så vil man forstå hva jeg mener. Så mitt spørsmål er rett og slett og noen har tips til NAVN og REALM så er vi mer enn fornøyde med hjelpen. Her tilbyr også muligheten seg for å bli med på lasset og ta del i hva våre planer er.

 

Skriv gjerne en kommentar.

 

Mvh Stian/Athonuz

Endret av Athonuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv spilt WOW mer eller mindre siden release, og når jeg dimmer om en 2 ukers tid hadde det vært fett med et helnorsk-guild. Selv har jeg vært med i organisering av semi-hardcore guilds i TBC-tiden.

 

Med tanke på navn så digger jeg "Fimbulvetr". Ordet kommer fra norrøn mytologi og er en betegnelse som omhandler en rekke hendelser som skal skje før ragnarok. Nærmere beskrivelse her.

Lenke til kommentar

Jeg har selv spilt WOW mer eller mindre siden release, og når jeg dimmer om en 2 ukers tid hadde det vært fett med et helnorsk-guild. Selv har jeg vært med i organisering av semi-hardcore guilds i TBC-tiden.

 

Med tanke på navn så digger jeg "Fimbulvetr". Ordet kommer fra norrøn mytologi og er en betegnelse som omhandler en rekke hendelser som skal skje før ragnarok. Nærmere beskrivelse her.

 

Takk for alle svarene. Tj-nome, ja jeg er enig med når det gjelder å finne frem til et navn, men det skader ikke å få litt "input" fra andre hjerner. :p Pluss at jeg er også enig med Maverick2002 om navn som "norwegian Rangers" and so on. Altså, nei! haha..

 

Ta gjerne kontakt Folemonken om du skulle være interessert.

- Forresten kom gjerne med forslag til servere.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har tatt opp spilling igjen selv. Var raidleader/classleader i TBC på bl.a Tempest Keep, Black Temple og Mount Hyjal :)

 

Kunne vært interessert.

 

Flott, vi trenger folk. :)

 

 

______________________________

 

TIL ALLE SOM KAN VÆRE/ER INTERESSERTE, SEND MEG EN PRIVATMELDING PÅ FORUMET. TAKK

Lenke til kommentar

Så, blir det noe av i det hele tatt? Er svært inntresert, men jeg lurer litt på en del ting. Hvor serriøs vil dette opplegget være? Vil dere bruke et Comunication software? Hva er ambisjonene deres?

 

Hadde vært fint med litt mer info en i første post. Går dere for ally eller horde?

Lenke til kommentar

Så, blir det noe av i det hele tatt? Er svært inntresert, men jeg lurer litt på en del ting. Hvor serriøs vil dette opplegget være? Vil dere bruke et Comunication software? Hva er ambisjonene deres?

 

Hadde vært fint med litt mer info en i første post. Går dere for ally eller horde?

 

Jeg har lagt ut en ny post nå. Men ja, vi er igang. Serveren ble Grim Batol, og har en twist på det å være seriøse i raids samt lett og ledig foruten, med andre ord; En god balanse. Når det komme til kommunikasjons program, vil vi ta ibruk Ventrilo når tiden byr seg. Ambisjonene er å nå til ICC10 LK i første omgang, for så og ta fatt på HMs. Derifra er ikke planene ennå lagt, men det får tiden vise.

 

Skulle du ønske og stikke innom for en nærmere prat så kan du søke oss opp på serveren, navnet på guildet er <Exceed> og mitt karakter navn er; Ceenth.

 

Stian

Endret av Athonuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...