Lautsprecher Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 før så kom det jeg hadde lagt inn som tag opp automatisk, men nå kommer dem ikke opp før jeg spiller selve file. og det er ganske irriterende for di jeg har en god del filer dsom heter trac01, track2 osv. Hva kan være feilen? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Det er en instilling i Preferences et sted som heter Read Info on play/load/etc. Du skal vel ha Read Info on load, tenker jeg. (Info i dette tilfellet er tags) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Winamp Preferences --> Options --> Read titles on [Load/Display/Play] *bare tipper, har ikke prøvd selv* Edit: heh, ok, så var El Viking to sekund raskere med å svare da..! :smile: Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 den står allerede på load. jeg har prøvd å "restarte" winamp og reboot. ingenting hjelper. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Preferences -> Plug-ins -> Input -> Nullsoft MPEG Decoder -> Title Her merker du av for 'Use ID3v1/v2 tags', og sørger for at det står riktige parametre under 'Title formatting', vanligvis '%1- %2' Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 hjalp ikke det heller, desverre Lenke til kommentar
vegge Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Avinnstaller programmet skikkelig da.. (husk å spar på eventuelle skins osv.) Så fyrer du opp Winamp 2.91 (evt. Winamp3 hvis du føler for det..) http://classic.winamp.com/download/index.jhtml Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Problem løst! disable'a mp3pro decoder'n så den ikke decoda "vanlige" mp3'er litt flaut egentlig, siden jeg har hatt dette problemet før :oops: og da var løsningen den samme. jaja nå er jo ikke husken som den var før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå