Hansy Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Først og fremst, ble en heldig eier av en HTC HD2 i dag, med Telenor abonnement. Men har dessverre noen problemer med den (kanskje?) Problem 1: Får ikke koblet til trådløst nett. Har en router stående i nabohuset, og telefonen ser nettverket, men får ikke koblet seg til. Har ikke gjort noen spesielle innstillinger, bortsett fra å skrive inn nettverksnavnet og passord.Noe man burde gjøre før man kobler på nett? Når jeg går inn "Trådløskontroller" så er det ikke mulig å velge "på" på "velg wifinettverk". Problem 2: Etter litt leting på nett finner jeg ingenting fornuftig her angående tilkobling via 3g/super3g, siden jeg har telenor, så regner jeg med at de sitter med svaret? Eventuelt noen lure triks hva man kan gjøre? Takk for svar, tips og triks. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Siden jeg har drevet å laddet denne i hele dag, så prøvde jeg å koble den i fra pcen for å teste. Da funket nesten alt helt perfekt. Når jeg er tilkoblet 3g og trådløst nett,så funker kun youtube, ikke IE og opera. Når jeg kobler av det trådløse nettet, så funker alt helt fint. Noe mulighet for å slå av 3g-delen og kun bruke trådløst når jeg har mulighet for det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Nodata er et bra program, som sperrer alt av betal tjenester, du kan også velge å skru av eller på forskjellige ting som mms og internet. Bare spør i HD2 tråden så får du nok mere info om det Tror det skal være en link på siste side til den appen. Endret 25. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå