Gå til innhold

Lurer på en del angående CS:S

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg har akuratt anskaffet meg Counter Strike: Source og lurer på en del ting. Er objektivene i de forskjellige rundene basert på hvilken bane det er? Er det mulig og endre på det? Også lurte jeg på om det fantes noe type Deathmatch spillemodus. Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er objektivene i de forskjellige rundene basert på hvilken bane det er?

Ja, de med de- foran er "bomb defuse", og de med cs foran er "redd gislene" Det finnes også mange hvor du bare skal drepe flest mulige på det andre laget.

Er det mulig og endre på det?

jeg vet ikke hvordan man endrer på det.

Også lurte jeg på om det fantes noe type Deathmatch spillemodus.

Nei, det finnes ingen "alle mot alle" modus, med fler enn 2 spillere og ingen lag. Som jeg vet om.

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Ja du kan lage mods som gjør hva som helst.

Nei, det finnes ingen "alle mot alle" modus, med fler enn 2 spillere og ingen lag. Som jeg vet om.

Ja det eksisterer alle mot alle mods, og titusenvis av andre typer mods.

Lenke til kommentar

Ja du kan lage mods som gjør hva som helst.

Ja det eksisterer alle mot alle mods, og titusenvis av andre typer mods.

hva heter den deathmatch modusen ? :)

Lenke til kommentar

Jo, det gjør det. Spilte nylig på en server med GunGame og Deathmatch. Alle som var på serveren var CT og en spilte mot alle.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet hvordan man starter deathmatch på en LAN-server? Har planer om å ha et LAN, og vi vil helst spille deathmatch, men finner ikke ut hvordan man gjør det. Regner med det er noen console-kommandoer?

Da må du ha egen server og laste inn forskjellige plug ins. Så nei dere kan ikke ha DM på LAN - server? Ut ifra det jeg vet er det sånn.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man starter deathmatch på en LAN-server? Har planer om å ha et LAN, og vi vil helst spille deathmatch, men finner ikke ut hvordan man gjør det. Regner med det er noen console-kommandoer?

Da må du ha egen server og laste inn forskjellige plug ins. Så nei dere kan ikke ha DM på LAN - server? Ut ifra det jeg vet er det sånn.

Joda, det er fullt mulig. Plugins fungerer like godt uten en dedikert server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...