Gå til innhold

[Løst] Låse opp iPhone fra Telenor?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en Iphone 3GS som jeg fikk/kjøpte i fjor høst. Den er låst til ett telenor abonomang med bindingstid. Abonomanget er ikke registrert på meg men min far som jeg har svært lite kontakt med.

Selve telefonen har jeg men jeg gikk over fra telenor til netcom flexitalk på grunn av mobildataforbruk.

Jeg hadde jailbreaka og unlocka den helt til 3.1.3... men på siden til telenor står det at:...

"Har du inngått en bindingsavtale i forbindelse med kjøp av ny mobiltelefon, kan du hente ut operatørlåskoden på nett før avtaleperioden har utgått. Koden får du uten kostnad. Ring kundeservice på 09000 dersom koden ikke er tilgjengelig på nettsiden. Du vil få tilsendt koden via e-post, faks eller brev."

For mer se: http://telenor.no:80/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/index.jsp

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ring Telenor å be om opplåsing, de trenger telefonens imei, samt nummeret den ble kjøpt med, så blir telefonen opplåst neste gang du kobler den til iTunes.

Takk for hjelpen.

Ringte telenor og ble satt over til iphone avdelingen og han åpnet den med en gang :new_woot:

Takk for alle svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...