kans Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Jeg og kjæresten min tenkte at vi skulle komme oss ut av landet i høstferien og trenger litt tips på hvor vi kan dra. Vi vil ikke til noe typisk turist omerådet, helst litt "bortgjemt". utover det så vet vi egentlig ikke mer og er derfor vi spør Har sett litt i Hellas men finner ikke noe som ikke er overfylt av turister. men det er et av stedene ? eller i nærheten. Takk for alt av tips! Edit : beklager for skrivefeil. Endret 24. juni 2010 av Kans92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hadde nok vurdert Montenegro. Montenegro har på bare et par år blitt et svært populært reisemål. Landets natur er storslått med grønne fjell som hever seg over den vakre kysten med sitt herlige turkisblå vann. Prisnivået er fremdeles lavt og de gjestfrie menneskene tar hånd om deg på beste måte. Her kjenner du deg velkommen straks du har gått ut av flyet.- Apollo Har aldri hørt noen som har vært der, er nok ganske ferskt ferieland for nordmenn tror jeg. Har selv ikke vært der, det virker veldig lovende, og skal nok ta meg en tur før pensjonsalder :!: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Egypt kanskje? Er vel overkommelig temperaturer der i høstferien kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er mange rolige steder i Hellas uten for mye charterturister. Kan for eksempel anbefale Kalymnos. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Maa si at Side her i Tyrkia er veldig flott, jeg synes ikke det er for mye preget av turistene heller. Dessuten er det gode muligheter for aa reise rundt og se andre byer. Ellers vil jeg anbefale Sozopol i Bulgaria. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå