Gå til innhold

Nei ingenting

fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg hvar på en plass som heter kreta som er i kabelvåg som er bunkere og sånt, men det er en fyr som nekter folk og gå dit og en gang så sendte han en hund etter en unge han anmelder også til polti den enese sikre måten og komme dit er og gå gjenom fjæra og hva skal jeg gjøre vis den jævlene anmelder oss for og være på kreta for faen, det er jo historie som man kan se?

men jeg skal dit i morgen i lame med noen venner og gå i noen bunkere

KUN TIL DERE SOM BOR I KABELVÅG! jeg hørta at det er en stor bombe inni fjelet er det sant?

Hei, jeg var på et sted som heter Kreta, det er i Kabelvåg. Det er mange bunkere og lignende der.

Det bor en person der som nekter folk adgang, en gang skal han ha sent en hund etter en unge, han tar også å anmelder alle som tar seg inn der.

Eneste sikre måte å komme seg inn er ved og gå gjennom fjæra.

Hva skal man gjøre hvis han anmelder oss for å være på Kreta? For faen, det er jo historie.

Men jeg skal dit i morgen og utforske noen bunkere, sammen med noen venner.

KUN TIL DERE SOM BOR I KABELVÅG! Jeg har hørt at det er en stor bombe inne i fjellet, er det sant?

Endret av lordbost
Lenke til kommentar

Hei. Jeg hvar på en plass som heter kreta som er i kabelvåg som er bunkere og sånt, men det er en fyr som nekter folk og gå dit og en gang så sendte han en hund etter en unge han anmelder også til polti den enese sikre måten og komme dit er og gå gjenom fjæra og hva skal jeg gjøre vis den jævlene anmelder oss for og være på kreta for faen, det er jo historie som man kan se?

men jeg skal dit i morgen i lame med noen venner og gå i noen bunkere

KUN TIL DERE SOM BOR I KABELVÅG! jeg hørta at det er en stor bombe inni fjelet er det sant?

My eyes are bleeding... :cry:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...