Tmnc Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei jeg har noen spørsmål angående Multicom Gamer 840 med det oppsettet jeg har konfigurert der. Hvordan spill vil pcn klare å kjøre på max settings? Crysis? nyere spill? også ca hvordan fps vil jeg ha i WoW med denne? max settings. - Tmnc Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Dette er strengt tatt en modell med gammel hardware som jeg absolutt ikke vil anbefale hvis du er grafikkhore og ønsker å kjøre nye spill i max settings. Du bør nok gå for en modell med AMD Phenom II, eller Intel i5/i7 cpu. Ati HD 5870 eller HD 5970 grafikkort. HD 5850 kan benyttes men vil ikke klare max settings i de tyngste spillene. Prismessig så må du regne med å legge ut i overkant av 12000-13000kr, kanskje enda mer hvis du vil ha en maskin som skal klare og kjøre de tyngste spillene i max settings. Men hvis du firer litt på krava så skal du kunne få en maskin som yter bra for rundt 10000kr. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det meste av delene er "utdatert". Ta en titt på komplett sine sider, der finner du mange gode oppsett, til en mye bedre pris enn det der. Skjermkortet går jo for 700,- på samme siden! Det der er jo bare flaut å se på. rart at multicom ikke har oppdatert seg på bygg-pc fronten. Ta en titt på disse oppsettene: http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Nei lurte nå bare, er langt fra grafikk hore.. men vil gjerne ha en pc som kjører wow på full grafikk.. Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du klarer jo WOW på max grafikk med forslaget du kom med, vil jeg tro. men det er jo sløsing med penger. du kan få samme pc'en til rundt 5000,- vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 oj såpass ja.. haha.. dårlig av multicom Lenke til kommentar
xarcee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Skal du ha skjerm, tastatur, mus osv? Har du tenkt å bygge pc'en selv? Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 har mus og tastatur.. tenkte å kjøpe en pc + 24" skjerm billigst mulig som vil takle WoW på full grafikk + cataclysm når det kommer ut. (vet ikke kravene på cataclysm, men går utifra det trengs en litt god pc) vil bare ha god fps +80fps hadde vært stas. min nåværende pc kjører wow med 30-40fps, det er dårlig syns jeg. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Dette er ett oppsett jeg smalt sammen for en ukes tid siden. Det er ikke helt optimalt, men det kan kanskje fungere som mal eller eksempel på hva du kan få for ca. 8000kr. Skjermen har jeg bare tatt med for prisens skyld, cpu'en kan byttes til en bedre 4 kjerner, poweret kan byttes til f.eks et Corsair HX650, og kabinettet kan byttes til noe mer ekslusivt. Lenke til kommentar
Tmnc Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 hvilken nettside er dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå