Gå til innhold

Noen spørsmål ang. Multicom Gamer 840.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er strengt tatt en modell med gammel hardware som jeg absolutt ikke vil anbefale hvis du er grafikkhore og ønsker å kjøre nye spill i max settings.

Du bør nok gå for en modell med AMD Phenom II, eller Intel i5/i7 cpu. Ati HD 5870 eller HD 5970 grafikkort. HD 5850 kan benyttes men vil ikke klare max settings i de tyngste spillene.

Prismessig så må du regne med å legge ut i overkant av 12000-13000kr, kanskje enda mer hvis du vil ha en maskin som skal klare og kjøre de tyngste spillene i max settings.

Men hvis du firer litt på krava så skal du kunne få en maskin som yter bra for rundt 10000kr.

Lenke til kommentar

har mus og tastatur.. tenkte å kjøpe en pc + 24" skjerm billigst mulig som vil takle WoW på full grafikk + cataclysm når det kommer ut. (vet ikke kravene på cataclysm, men går utifra det trengs en litt god pc) vil bare ha god fps +80fps hadde vært stas. min nåværende pc kjører wow med 30-40fps, det er dårlig syns jeg.

Lenke til kommentar

Dette er ett oppsett jeg smalt sammen for en ukes tid siden. Det er ikke helt optimalt, men det kan kanskje fungere som mal eller eksempel på hva du kan få for ca. 8000kr. Skjermen har jeg bare tatt med for prisens skyld, cpu'en kan byttes til en bedre 4 kjerner, poweret kan byttes til f.eks et Corsair HX650, og kabinettet kan byttes til noe mer ekslusivt.

1277418719.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...