DMN Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hei, vil først si at jeg har veldig liten erfaring med fotoredigeringsprogrammer, men har da en photoshop versjon liggende på dataen. Det jeg vil er å kunne zoome inn på et bilde, også gjøre det bildet tydelig igjen. Det er vel ikke sikkert dette går ann fordi oppløsningen vil fremdeles være den samme? Takk for svar! Endret 24. juni 2010 av DMN Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Det kan man på film. Ikke i virkeligheten. Du kan ikke lage informasjon som ikke er der. Har du zoomet helt inn til 100% av pixlene, så er det det. Zoomer du mer inn da, så blir det pixellert. Du kan glatte pixlene litt ut, men du får ikke mer informasjon. Edit: Når du redigerer innlegget, så får jeg tilføye mer på svaret: Hvis bildet egentlig er på flere pixler enn det som vises, for eksempel om du viser et bilde på 3000x2000 pixler i størrelse på 900x600 pixler (eller noe), så kan du zoome litt inn til du er på 100%. ..Men ikke videre uten at det blir pixellert - det er ikke mer informasjon å hente. For å se bilde i Photoshop på 100% - velg 100% i zoom eller Ctrl-Alt-0 Endret 24. juni 2010 av Trondster Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det jeg vil er å kunne zoome inn på et bilde, også gjøre det bildet tydelig igjen. Det er vel ikke sikkert dette går ann fordi oppløsningen vil fremdeles være den samme? Send en mail til disse gutta, de fikser det: [email protected] Men i den virkelige verden går det nok ikke... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Falt for dette klippet her om samme emne: http://www.youtube.com/watch?v=VUeZGcS9Ugw 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå