vikingkylling Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kjøpte Prototype bruk i dag og har allerede satt meg fast. Etter jeg dro inn i den skyskrapreren og redde hun dama blir jeg angrepet av de der supermutantene, eller hva fanken de er. En går greit, to om gangen blir en utfordring. Men hva gjør jeg når de kommer fem, seks stykker på en gang i et trang rom? De bryr seg ikke om jeg slår dem, men starter like greit en fem, seks hit kombo uten problem. Før jeg rekker gjøre noe begynner neste å slå på meg, og så videre. Om jeg klarer å stunne en hjelper det ikke, fordi alle de andre denger løs og jager meg bort. Når jeg endelig klarer å komme meg til den som er stunna våkner den og denger løs. Og dette er tidlig i spillet... Er det meningen jeg skal surre rundt i byen og oppgradere fyren før jeg starter missionet? Når man først snakker om Prototype, hva kan jeg egentlig gjøre der bortsett fra missions og lete etter gjemte ting? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvis oppdraget tillater det, er det best å bare flykte fra de supermutantene Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Nei, oppdraget går ut på å drepe dem. Edit: For å ta det fra starten, i en spoiler. Jeg dro inn til den GenTec-bygningen for å redde hun dama. Det var første gang jeg måtte bruke en forkledning fra han generalen, eller hva han nå var, og få nøkkelen. Da jeg fant dama sa hun at hun var mora (hva nå det betyr) og en rekke supermutanter kom etter meg. Jeg flyktet nedover gaten til en millitærbase, og de fulgte etter. Når jeg var inne begynte soldatene å skyte på meg, før en supermutant hoppet inn gjennom takvinduet. Jeg drepte ham med en rakettkaster, men brukte alle rakettene på én mutant. Når jeg consumet ham fikk jeg klørne, og en drøss mutanter til dukket opp. Her sitter jeg fast. Btw, selv om jeg er frustrert og har mest lyst til å kaste faenskapen ut vinduet er det et glimrende spill. Endret 25. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Du skal sprenge de tankene på veggene, de monstrene kommer til å fortsette å komme helt til de tankene er ødelagt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Tanker på veggen? Takk, det må jeg prøve. Rart ingen har gitt beskjed om det. Leste en FAQ, og det stod bare at jeg skulle drepe dem helt til jeg hadde drept nok? Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Si ifra om det fungerte Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Det er ikke før etter at du har tatt en del av de, og det har godt litt tid at du kan knuse de tankene tror jeg Den måten jeg brukte var å kaste slike bokser som står på sidene på de. Var ganske effektivt det så lenge du er rask å snu deg. Uten om det kan du springe oppå plattformene der de med missile luncherne står, å ta de etter vert som de folke som har dem blir drept tro meg det blir store hauer der oppe... Endret 29. juni 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Takk for tips, men har gitt opp. Det ble for rotete og kaotisk, så jeg så aldri helt hva jeg driver med. Prøver jeg å stoppe for å plukke opp noe blir jeg automatisk slått i ryggen med en lang kombo, og når den endelig er over begynner neste fiende å slå meg før jeg får gjort noe som helst. I stedet for å plages med dette spiller jeg heller noe annet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Burny sin framgangsmåte er den riktige, dersom dette er relativt tidlig i spillet, og første gang du må slåss mot mutantfolkene. Det er altfor lenge siden jeg spilte, så jeg husker rett og slett ikke oppbyggingen du beskriver. Letteste måten å gjøre det på er å drepe soldater som har en rocket launcher, for så å bruke dem til å ødelegge tankene. De tåler to-tre skudd hver. Ironisk nok er dette langt på vei det vanskeligste du skal gjennom i hele spillet - og du kastes på hodet inn i det en time eller noe ut i spillet. Litt unaturlig læringskurve. Slike mutants er veldig mye lettere å drepe i store, åpne områder - noe hangar/varehusgreiene absolutt ikke er, og enda lettere når du får flere komboer (særlig throw) og økte muligheter for å gjøre armene dine om til saker og ting. Endret 30. juni 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 I følge en walkthrough jeg leste må jeg først drepe en mutant. Deretter kommer en drøss flere, og jeg må fortsette å drepe dem helt til jeg får beskjed om at jeg har drept nok. Til sist må jeg løpe rundt og ødelegge de tankene. Jeg sitter fast på den andre biten, der jeg må drepe de mutantene. Tankene er neste bit. Men akkurat nå har jeg Risen, Lego Harry Potter, Boomb Blox, Star Ocean, Rock Revolution og Tiger Woods liggende, så blir nok ikke å fortsette Prototype på en god stund. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Dette er en av de lette partene i spillet, bare knus tankene så kommer du deg videre Må fikk jeg virkelig lyst å kjøpe dette spillet igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå