Gå til innhold

Reiseforsikring som dekker mer enn det vanlige

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Barcelona i slutten av august. Planen er å bli der til november/desember en gang, så jeg trenger en reiseforsikring som dekker meg hele den perioden. Ut fra hva jeg har forstått, dekker de fleste reisforsikringer kun reiser inntil 45 dager el no i den duren.

Reiseforsikringa jeg får gjennom gebyrfrikortet mitt er bare gyldig for en reise på rundt 30 dager når jeg ikke har bestilt returbillett samtidig.

I tillegg har jeg lyst til å ihvertfall ha muligheten til å prøve sånne ting som ikke dekkes av reiseforsikringa, f eks fjellklatring, juving, dykking og andre ting jeg kommer over som virker spennende.

Hvor kan jeg få tak i det, og hva er det beste tilbudet? Bør jeg holde meg til et norsk selskap når jeg kjøper forsikring, eller går det greit med et utenlandsk også?

Jeg er også interessert i å bli med i en bokseklubb mens jeg er der, men det dekkes heller ikke av vanlig reiseforsikring.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta kontakt med ditt forsikrings-selskap og hør med dem om det er mulig å få til, antagelig har de noen gode tips å komme med også, evt ta kontakt med http://www.europeiske.no som har spesialisert seg på forsikringer.

Jeg lette litt etter tilsvarende forsikring før sist reise, men fant ingenting så jeg droppet alt sammen og gjorde ting uten gyldig forsikring :)

Edit: Jeg gjorde kun ett halv-hjertet forsøk, godt mulig du finner noe på nett også.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...