Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Kjæresten fgdd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følelser for en eks hun ikke har sett på to år? Kjøss meg!

Forbered deg på at det blir slutt slik at bølgen ikke blir såå stor. Du kan heller ikke tvinge henne til å bli hos deg eller ta bort disse såkalte følelsene hun hadde for denne eksen.

Du sier "litt" følelser...kanskje det bare var et lite savn etter personligheten til eksen og ikke noe mer?

Lenke til kommentar

Følelser for en eks hun ikke har sett på to år? Kjøss meg!

Forbered deg på at det blir slutt slik at bølgen ikke blir såå stor. Du kan heller ikke tvinge henne til å bli hos deg eller ta bort disse såkalte følelsene hun hadde for denne eksen.

Du sier "litt" følelser...kanskje det bare var et lite savn etter personligheten til eksen og ikke noe mer?

Kan hende du har rett der ja, hun fortalte meg at hun trodde "følelsene" bare var at hun savnet han litt, og ville møte han igjen men ikke noe mer enn det.

Kan hende det er jeg som over reagerer men det er ikke lett når man elsker en person.

Det jeg er redd for er vell at hvis hun møter x-en igjen så kan det hende at de gamle følelsene bluser opp igjen og jeg mister henne.

Men det jeg tenker mest på er at vi har hatt våres store diskusjoner og smelt med dører, og hvis det har ødelagt noe. Føler hun snakker til meg på en annen måte en den første tiden vi hadde sammen, føler alt har blitt så andeledes, men hun er en super kjæreste og jeg ville andre gått fra henne hvis alt går ok. Også det at hun ville være alene noen dager, hva hun mener med det skjønner jeg ikke, siden vi har det egentlig toppers! Kanskje hun tenker på om jeg virkelig er den rette for henne, ikke en bra tanke for meg nei.

Takk for svar! og svar gjerne igjen.

Lenke til kommentar

Siden du ønsker svar og jeg prøver å bli et mer empatisk menneske, så får du et her og.

Jeg har plenty av kjæreste-erfaring, men det er nesten aldri "likt" i forhold. Jeg personlig har fortsatt følelser for min første ekskjæreste. Vi var sammen de 2(.5) årene som forma livet mitt mest hittil fra 15-18. Hun betyr utrolig mye for meg fortsatt, men når jeg har hatt kjærester etter henne så har jeg aldri tenkt på henne underveis. Selv om følelsene alltid er der, så er det bare naturlig for min del.

Det jeg prøver å si er vel bare at sånne følelser kan muligens være hos en person for alltid. Barndomskjærester og første store forelskelse er svære greier som de fleste relaterer til og sammenligner med. Du er sikkert en knakandes kar, bare la jenta ta sin avgjørelse når den tid kommer. Om hun "vil være din for alltid" så får du nesten bare tro på det og slappe av spør du meg. Om du stoler på henne altså.

Lykke til :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden du ønsker svar og jeg prøver å bli et mer empatisk menneske, så får du et her og.

Jeg har plenty av kjæreste-erfaring, men det er nesten aldri "likt" i forhold. Jeg personlig har fortsatt følelser for min første ekskjæreste. Vi var sammen de 2(.5) årene som forma livet mitt mest hittil fra 15-18. Hun betyr utrolig mye for meg fortsatt, men når jeg har hatt kjærester etter henne så har jeg aldri tenkt på henne underveis. Selv om følelsene alltid er der, så er det bare naturlig for min del.

Det jeg prøver å si er vel bare at sånne følelser kan muligens være hos en person for alltid. Barndomskjærester og første store forelskelse er svære greier som de fleste relaterer til og sammenligner med. Du er sikkert en knakandes kar, bare la jenta ta sin avgjørelse når den tid kommer. Om hun "vil være din for alltid" så får du nesten bare tro på det og slappe av spør du meg. Om du stoler på henne altså.

Lykke til :)

Tusen takk for svar Niko, høres veldig fornuftig ut, må si at jeg ble mye roligere nå.

Får bare håpe på det beste!

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar

sånne følelser sitter vel alltid igjen. jeg har mange gode minner fra eksen min, og det er synd jeg ikke får opplevd det igjen, men samtidig så har kjæresten min nå mange gode sider ved seg og jeg opplever ting jeg ikke hadde fått opplevd med eksen..

så jeg tror det er normalt å 'savne' eksen litt..

det er ihvertfall fint at hun sa det til deg, hadde hun holdt det hemmelig og besøkt eksen i smug så hadde det jo vært enda verre.

Lenke til kommentar

sånne følelser sitter vel alltid igjen. jeg har mange gode minner fra eksen min, og det er synd jeg ikke får opplevd det igjen, men samtidig så har kjæresten min nå mange gode sider ved seg og jeg opplever ting jeg ikke hadde fått opplevd med eksen..

så jeg tror det er normalt å 'savne' eksen litt..

det er ihvertfall fint at hun sa det til deg, hadde hun holdt det hemmelig og besøkt eksen i smug så hadde det jo vært enda verre.

Ja sant det Kaolla89, tror kanskje det bare er jeg som over reagerer.

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...