Jalle Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 Hei ! Lurte på om de veit om nokon store kjeder som sel bøttehattar ? Ser ikkje ut som XXL, intersport, gsport eller H&M sel desse. Hadde vore kjekt med ein til ein hundrings eller 2. http://www.dpr.no/klaer-og-tekstiler/you/caps1/you-sandy-bottehatt.html?options=cart Eventuelt ein nettbutikk, som har størrelsestabell Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Nå vet ikke jeg om du er mann eller dame (men det har jo i grunnen ikke noe og si), siden den informasjonen ikke er fyllt ut i profilen din, men pga. nicket ditt velger jeg og tro du er mann. Derfor: Asos Du kan jo også se hva du finner her (de har fri frakt). Endret 25. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Nå vet ikke jeg om du er mann eller dame (men det har jo i grunnen ikke noe og si), siden den informasjonen ikke er fyllt ut i profilen din, men pga. nicket ditt velger jeg og tro du er mann. Derfor: Asos Du kan jo også se hva du finner her (de har fri frakt). Hankjønn ja, virkar som det ikkje skal vera så lett å finna så får surra litt rundt på utenlandske webshoppar antek eg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 De eneste jeg kan tenke meg at har slike hatter må vel være fiskebutikker. Brukte jo slik hatt når jeg fiska før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå