Gå til innhold

Kamptråd - Argentina vs Mexico (Åttendedelsfinale)

Latias

VM  

34 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den går vel under katogorien knallhardt. Må si at Argentina imponerer meg, selv om jeg tror det blir stopp når de møter ett lag som er gode fremover. Blir en meget spennende kamp mellom Tyskland og Argentina i kverten.

Håper Argentina får revansj fra 2006, var vel i kvarten de røk ut for Tyskland den gang?

Lenke til kommentar

Herlig å se det målet fra Carlitos. Var det ikke han som ikke var god nok i det hele tatt for en toppklubb i PL for 1 år siden? For treg og dårlig teknikk, ser ikke slik ut.

Elsker Argentina og Maradona i VM, men samtidig synes jeg synd på Mexico som egentlig ikke fikk en sjanse til å komme seg videre ved å bli dømt bort på det første målet. Mexico er et fantastisk lag, synd de måtte møte Argentina i 1/8dels.

Lenke til kommentar

Den går vel under katogorien knallhardt. Må si at Argentina imponerer meg, selv om jeg tror det blir stopp når de møter ett lag som er gode fremover. Blir en meget spennende kamp mellom Tyskland og Argentina i kverten.

Håper Argentina får revansj fra 2006, var vel i kvarten de røk ut for Tyskland den gang?

Riktig det, på straffer. Lehmann med lapper i strømpene :p

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Messi er oppskrytt ja. Virker som at han er hele Barcelona, men sannheten er at han er ingenting uten spillere som Xavi og muligens Iniesta bak seg.

Tror han er preget av det uteblivende målet sitt, jeg. Ingen tvil om at Messi er en av de sterkeste ballførerene i dette vm. Hurtige vendinger, finter og spurt. Rett og slett fenomenal teknisk sett.

Han holder enkelte ganger litt lenge på ball/velger også å avslutte selv når det kunne vært bedre å sentre, men igjen, det tror jeg kommer av det rene presset for mål og prestasjon som fotball vm er.

Har stor tro på messi, og hvis han får roet ned egoet sitt litt og endelig får satt den ballen i mål, er'n lett vms beste playmaker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...