Gå til innhold

Kamptråd - Argentina vs Mexico (Åttendedelsfinale)

Latias

VM  

34 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unner Messi å ryke ut uten mål

Forstår ikkje dere som sier slikt. Virker som dere hater dei fleste spelarar... Kanskje grunngi svaret?

Holder med Real Madrid, så "skal" mislike Messi.Desuten er jeg så lei av den hyllingen han plutselig fikk av norsk presse når han scora mot Arsenal. Han hadde vært verdens beste i over et år før det, men det var først da norsk presse skjønte det. Og siden da er det Messi det, Messi det, noe som jeg blir utrolig lei og provosert av.

Mutu: går det ikke an å bare mislike noen? Man må jo alltid forsvare alt man sier he inne.

Er vel greit å si hvorfor man misliker personer. Senker jo bare nivået på diskusjonene hvis man kan slenge dritt om folk uten å si hvorfor man gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Men jeg skrev innleget FØR du rakk redigerte, så det ble stående som du først skrev. Bedre lykke til neste gang.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Messi er oppskrytt ja. Virker som at han er hele Barcelona, men sannheten er at han er ingenting uten spillere som Xavi og muligens Iniesta bak seg.

Selvfølgelig skal Xavi og Iniesta ha ein del av æren for at Messi gjør det bra. Men flesteparten av målene til Messi kommer på soloraid. Han er uten tvil den beste spelaren i verden p.d.d. Teknikken hans er heilt enorm og det går generasjoner mellom slike spelarar.

Lenke til kommentar

Unner Messi å ryke ut uten mål

Forstår ikkje dere som sier slikt. Virker som dere hater dei fleste spelarar... Kanskje grunngi svaret?

Grunnen er ikke annen enn alt maset i media og barca

Javel. Meiner du at Messi er oppskrytt?

På ingen måte, han er en fantastisk fotballspiller.

Lenke til kommentar

Men jeg skrev innleget FØR du rakk redigerte, så det ble stående som du først skrev. Bedre lykke til neste gang.

Nei, det gjorde du ikke. Det er bare å innse nederlaget og strekke våpen her. Bedre lykke til neste gang.

Mechico kjører 2.omgangen også. 2-0 er smertefullt ufortjent.

Lenke til kommentar

Messi er oppskrytt ja. Virker som at han er hele Barcelona, men sannheten er at han er ingenting uten spillere som Xavi og muligens Iniesta bak seg.

Piss. Messi har spilt veldig bra i Barca-trøya selv uten Xavi og Iniesta på banen. Messi har først for ca. 3-4 måneder siden blitt erklært verdens beste, mens han faktisk har vært det i 2 år nå. Messi gjør jo alt annet enn å score på Argentina, noe dere mener er det eneste han gjør i Barca.

Hvem er i nærheten da? Rooney? Ronaldo? Har ikke sett slik ut hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er bare å se på min orginale post så ser du at jeg har rett. Bedre lykke neste gang.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...