Gjest Marte Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei Kjæresten som jeg har vært sammen med i 3 år har bursdag nå til lørdag, og blir da 20år(gutt). Og jeg vrir hodet for å finne en BRA gave, men kommer ikke på noe passelig :/ Hva skal jeg finne på? Noen som har tips? Alt fra himmel og jord, ikke altfor dyrt og ikke alt for billig.. Opp til et par-tre tusen er greit Hjelp meg! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) For the man who has everything: 10 ganger Ikke så veldig kreativt eller kult, men eneste jeg kom på som jeg selv kunne tenkt meg Endret 24. juni 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har han xbox eller playstation? Hadde iallefall likt å få det om jeg ikke hadde hatt det fra før av Vet ikke hvor dere bor, men det går jo an å ta en billig weekend tur til f.eks. Oslo. Sove på hotell, å ta en middag ute på byen. Koster kanskje litt mer, men er jo veldig koselig om han liker slike gaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå