AdneM Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det noen spill som kan spilles på ny og på ny eller som egentlig aldri slutter på XBOX 360 med aldergrense 16+ eller mindre? Lenke til kommentar
Atrit Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kommer ikke på noen med enspiller del som du kan spille om og om igjen, men spill som Halo 3, Call of Duty 4: Modern Warfare og Battelfield: Bad Company 1 & 2, har en online del som du (nesten) ikke blir lei av Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg var innom GameStop i går og så de hadde en brukt kopi av Halo 3 og Halo: ODST samlet. Aner ikke hva aldersgrensen er siden jeg ikke er Halo-fan. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Da er de akkurat på grensen. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Oblivion, om du ikke rusher bruker du ganske lang tid og er et spill du kan runde over 30 ganger... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Problemet er at etter ti minutter er det fint lite å se. Prøv heller Morrowind. Det er mye mer variasjon, bedre historie og bedre gjennomført. Riktignok er det litt eldre, men hva så? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Problemet er at etter ti minutter er det fint lite å se. Prøv heller Morrowind. Det er mye mer variasjon, bedre historie og bedre gjennomført. Riktignok er det litt eldre, men hva så? Mener du oblivion :O Jeg synes det var noe av det beste jeg har spillt, utrolig mye nytt hver dag og nye ting Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Problemet er at etter ti minutter er det fint lite å se. Prøv heller Morrowind. Det er mye mer variasjon, bedre historie og bedre gjennomført. Riktignok er det litt eldre, men hva så? Mener du oblivion :O Jeg synes det var noe av det beste jeg har spillt, utrolig mye nytt hver dag og nye ting han mener fortsatt Morrowind som også er et xbox spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå