JoRK Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, jeg skal kjøpe nye klosser til skivebremsen på min Tms z2 og lurer på om jeg kan kjøpe uansett? www.kinamotor.no har klosser som passer til alle Kina sykler? Noen som kan hjelpe, fort?! Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Bremseklosser bør du overlate til en forhandler. Du bør ikke begynne å tukle med bremseannlegget. Lenke til kommentar
JoRK Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Har en som er god til det for å ordne det.. Vet du om klosser som passer til skiven til tms tz2 50cc? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du må finne ut hva slags calipter som sitter i tmsen og så finner du klosser på nettet. Eller så tar du kontakt med trendimport. Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Bremseklosser bør du overlate til en forhandler. Du bør ikke begynne å tukle med bremseannlegget. Har du ett gram peiling og verktøy så sparer du fort 500 kroner på å gjøre selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå