andersz Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Noen som har hørt noe om denne tlf?? Når dn kommer og slikt? Lenke til kommentar
molna Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Først må UMTS komme på fote i Norge, det skjer neppe før i 2004. Jeg tipper z1010 aldri kommer i salg i Norge. SonyE har nok kommet med en ny UMTS-mobil innen den tid. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Så den støtter ikke godt, gammaldags GSM-nett i det hele tatt? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jo, den støtter GSM. Den kommer sannsynligvis til høsten, men ikke i norge sannsynligvis som Molna hevder. Derimot tror jeg at nettsteder kan ta inn partier(ikke så sannsynlig), eller at man bare kjøper den i sverige når den kommer dit(mer sannsynlig). Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Derimot tror jeg at nettsteder kan ta inn partier(ikke så sannsynlig), eller at man bare kjøper den i sverige når den kommer dit(mer sannsynlig). Kjøpe den fra Sverige er ikke så dumt, men klart da kan du ikke bruke telefonen til det den er godt for. F. eks. video-telefoni ... Svært tvilsomt at norske nettbutikker tar inn z1010. Ihvertfall ikke i store partier... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vet nå ikke. Interessen er der jo.... Video-telefoni blir dyrt, dessuten så er det få som vil ha videotelefoner i begynnelsen med 3G, så er nok ikke vanlig før om en to-tre år. Lenke til kommentar
GlaZø Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Z1010 er nice da.. Kamera foran OG bak Nice for "james bond" looken .. Håper den kommer til Norge.. jeg er ikke sikker jeg men prisen blir vel godt over 5000 lappen ? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Tror nok du må opp i 6000,- for den :wink: De første 3G telefonene er nok ikke billig. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Vil tippe den havner på stadie med P800 i pris. De er forutenom 3G og Symbian noenlunde lik i funskjoner. (minnekort, kamera osv.) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Lurer på hvilket kamera den vil få, på kvalitet. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Forhåpentligvis VGA-kvalitet eller bedre. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Forhåpentligvis VGA-kvalitet eller bedre. Helt sikkert, siden 3G innebærer mye MMS (får det et annet navn i 3G?) og bildeoverføring. Er jeg på jordet? Selvfølgelig også videotelefoni, men det er det eget, uavhengig kamera til. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Nei, MMS vil være det samme i 3G, men bli billigere. Mye billigere. Videotelefoni blir nok dyrt i starten, men billigere etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå