Gå til innhold

TG billetter (ja igjen...)

Anbefalte innlegg

I går klokken 21:00 begynte jeg å refreshe i håp på å få 3 av de siste 4-500 billettene som var igjen, da etter ca. 30 minutter alt forsvant... Jeg logget inn på #tg og der fikk jeg ikke noe svar på mine problemer, bare at de hadde problemer, og jobber så fort de kunne med problemet... Ikke noe om bilettsalget startet igjen, når, HVA som var galt, eller HVA som skulle gjøres.

Uansett, jeg ga opp klokken 2.00 i natt, enda da uten noe svar på NÅR det skulle startes med bilettsalg.

Idag klokken 13:00 svarer ingen på heller dette.

Dette er dårlig service.

Noen som vet når salget starter, og hvor mange biletter det er igjen. (hvor fort vil de siste bilettene fyke?)

Mvh

Allyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Vegard som er "sjef i gruppa KANDU som arrangerer TG.Har uttalt til vg.no at dei kunne vært flinkare med informasjon.

Eg veit ikkje når det blir opna for bilettar eller kor mange billettar som er igjen.

Det eg kan råde deg til er å sjekke http://www.gathering.org med gjevne mellomrom og irc kanalen #Tg på efnet.

Sjølv har eg fått billett..

Du får ha lykke til å håpe at du får tak i billettar..

Lenke til kommentar

Sjekka nå, siden jeg tydeligvis har mistet mine 4 pga. denne feilen i systemet.

Billettene er Sold out. Noen resterende legges ut mandag, men ellers er alt borte.

At folk mister billettene sine pga. en bug er for amatørmessig! Ok, stor pågang, men det skal da IKKE SKJE! Nå skal en skarpt formulert mail i vei.

Lenke til kommentar

Tenk om det hadde blitt oppgitt i aviser og TV at salget skulle bestille akkurat til et visst tidspunkt, tenker nok at serveren ikke hadde overlevd rent fysisk heller.... Hehe.

Jeg må jo ha hatt flaks, bestilte faktisk i to omganger for jeg kjøpte for få første gang. Merket ingen problemer...

(Og nei, foreløpig har jeg ingen billetter til overs... :wink: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...