Gå til innhold

Ser dette OK ut?


Anbefalte innlegg

så lurte jeg på om dette ser OK ut?

 

Nei, det ser ikke OK ut. Og nei, cargobuksene dine ligner ikke på penbukser.

 

Hvis jeg hadde sett deg på gata i cargobukser og blackwater-tee hadde jeg regnet med at du var en type som har som sitt høyeste ønske å være elitesoldat, men som aldri tar det lenger enn å spare på "kule" kniver og replicavåpen, og som spiller paintball i helgene. Det at du kaller et par allværsbukser for "taktiske bukser" gjør ikke saken bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så lurte jeg på om dette ser OK ut?

 

Nei, det ser ikke OK ut. Og nei, cargobuksene dine ligner ikke på penbukser.

 

Hvis jeg hadde sett deg på gata i cargobukser og blackwater-tee hadde jeg regnet med at du var en type som har som sitt høyeste ønske å være elitesoldat, men som aldri tar det lenger enn å spare på "kule" kniver og replicavåpen, og som spiller paintball i helgene. Det at du kaller et par allværsbukser for "taktiske bukser" gjør ikke saken bedre.

 

Hehehe, jeg har ikke en eneste kniv, replicavåpen ei heller har jeg noen sinne spilt paintball (eller jo, én gang når jeg tenker meg om!). Men om det er din oppfatning, so be it. Jeg bruker NOEN ganger å gå med blackwater t-shirt, men som oftest bare en poly-t-skjorte. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes spøkelseskladden passer bedre. Men hvorfor ikke sprite opp antrekkene dine med litt farger? Ser plutselig mye bedre/stiligere ut. Høres veldig kjedelig å kun bruke sort

 

Hvite t-skjorter pleier jeg også å gå i. Noen ganger bytter jeg litt på fargene på poly-skjortene, dvs. oransje, rød, blå, marineblå, svart, hvit og grønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...