Gå til innhold

Ser dette OK ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig kjedelig med helsort slik du har kombinert det. Bytt ut med for eksempel en hvit eller lyseblå skjorte, så ser det plutselig mye bedre ut :)

 

Svart og marineblå er forresten ikke den beste fargekombinasjonen. Da er heller brun og marineblå et mye bedre valg.

 

Når jeg først går i marineblå er hele meg marineblå, hehe.

 

Til deg over: Lyseblå blir litt "politilook" og jeg ønsker ikke den.. "wannabe" skyen over meg, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For det første: Cargobukser ser ikke bra ut, spesielt kombinert med skjorte og slips.

For det andre: Farger, farger, farger. Det minner meg litt om fatters sin stil da jeg var liten. Den besto av sorte dressman jeans, sort random skinnbelte, sort t-skjorte (gjerne med et logoen til en eller annen pub, artist e.l.) og sort skinnjakke (dog en 10k+ skinnjakke, men allikevel).

Det ser bare så trist ut, spesielt når bruk av flere farger og nyanser åpner opp for så mange nye muligheter med kombinasjon. Skap litt kontrast mellom plaggene og våg å ta i bruk flere farger og nyanser.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Cargobukser er godt å gå i og det puster godt!

Da må du nesten ta et valg om utseende eller komfort er viktigst. Cargobukse og sort slips + skjorte ser ikke ok ut. Jeg vil tro at du kommer til å synes at en dressbukse som sitter sånn den skal er mye mer behagelig å ha på. Eller en annen type bomullsbukse(chinos osv).

Lenke til kommentar

Cargobukser er godt å gå i og det puster godt!

Det kan være, men:

Chinos er like godt å gå i, puster nok like godt og ser betraktelig bedre ut. Alt etter design og stoff kan de jo også brukes til både casual og i mer festlige og formelle sammenhenger.

Men det jeg reagerte mest på var comboen med cargo-bukse på beina og skjorte og slips på overkroppen. Stil og formalitetsnivå-kræsj.

Cargobukser hører ikke hjemme på fest eller i formelle sammenhenger, de hører hjemme i felten (eller hvor enn det måtte være praktisk med oversized lommer). Det ser bare uinspirert og (for å bruke ditt eget ord) snålt ut.

Lenke til kommentar

De på bildene var slim fit, men du kan jo prøve straight fit.

Hvis du vil ha noen billige chinos kan jeg anbefale Cheap Monday, og jeg mener det ble nevnt noen billige som var å få tak i på Carlings også.

Chinos er også taktisk. SWAT-style.

 

Men en ting: Taktisk sier du? Hvor finnes det taktiske ved å gå i helsort bekledning på sommeren? :p

Lenke til kommentar

De på bildene var slim fit, men du kan jo prøve straight fit.

Hvis du vil ha noen billige chinos kan jeg anbefale Cheap Monday, og jeg mener det ble nevnt noen billige som var å få tak i på Carlings også.

Chinos er også taktisk. SWAT-style.

 

Men en ting: Taktisk sier du? Hvor finnes det taktiske ved å gå i helsort bekledning på sommeren? :p

 

Det kommer an på hvordan materialet puster, men det er taktiske bukser i den sammenheng at buksene er veldig fleksible å bevege seg i, både til løping, hinderløyper eller bare festdans. De ser nesten ut som dressbukser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De ser nesten ut som dressbukser.

Nei, det gjør de ikke.

 

Edit; eller siktet du ikke til cargobuksene dine nå, kanskje? Sorry.

 

Det stemmer.

 

De har veldig likt stoff og utseene som dressbukser, bare med FLATE lommer på sidene som utvider seg med strikk når du putter noe i dem. Veldig praktisk for en som har mye i lommene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...