Trollfjes Skrevet 24. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) ... Endret 21. februar 2013 av Trollfjes 1 Lenke til kommentar
Mt. Eden Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg er på ingen måte noen moteekspert, men jeg ville tro at du oppfattes som svært statisk som person av folk, siden du varierer lite (ut fra klærne å dømme). Hvordan du oppfører deg etc. er en annen sak Endret 25. juni 2010 av Mt. Eden Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Veldig kjedelig med helsort slik du har kombinert det. Bytt ut med for eksempel en hvit eller lyseblå skjorte, så ser det plutselig mye bedre ut Svart og marineblå er forresten ikke den beste fargekombinasjonen. Da er heller brun og marineblå et mye bedre valg. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Veldig kjedelig med helsort slik du har kombinert det. Bytt ut med for eksempel en hvit eller lyseblå skjorte, så ser det plutselig mye bedre ut Svart og marineblå er forresten ikke den beste fargekombinasjonen. Da er heller brun og marineblå et mye bedre valg. Når jeg først går i marineblå er hele meg marineblå, hehe. Til deg over: Lyseblå blir litt "politilook" og jeg ønsker ikke den.. "wannabe" skyen over meg, hehe. 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 25. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2010 Haha, fantastisk redigering på det første bildet. OT: Kjedelig er ordet. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg synes ikke skjorte og slips passer med sånne bukser. Ellers så bildene helt "ok" ut - verken stygt eller pent. Og ja, jeg synes ikke marineblått og sort er pent sammen, men ser at du ikke blander disse fargene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) For det første: Cargobukser ser ikke bra ut, spesielt kombinert med skjorte og slips. For det andre: Farger, farger, farger. Det minner meg litt om fatters sin stil da jeg var liten. Den besto av sorte dressman jeans, sort random skinnbelte, sort t-skjorte (gjerne med et logoen til en eller annen pub, artist e.l.) og sort skinnjakke (dog en 10k+ skinnjakke, men allikevel). Det ser bare så trist ut, spesielt når bruk av flere farger og nyanser åpner opp for så mange nye muligheter med kombinasjon. Skap litt kontrast mellom plaggene og våg å ta i bruk flere farger og nyanser. Endret 26. juni 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Cargobukser er godt å gå i og det puster godt! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 På det første bildet anbefaler jeg deg å bytte ut skjorte og skaffe et hode. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 På det første bildet anbefaler jeg deg å bytte ut skjorte og skaffe et hode. Hehehehehehehe, så morsom du er 1 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 26. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juni 2010 Cargobukser er godt å gå i og det puster godt! Da må du nesten ta et valg om utseende eller komfort er viktigst. Cargobukse og sort slips + skjorte ser ikke ok ut. Jeg vil tro at du kommer til å synes at en dressbukse som sitter sånn den skal er mye mer behagelig å ha på. Eller en annen type bomullsbukse(chinos osv). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Cargobukser er godt å gå i og det puster godt! Det kan være, men: Chinos er like godt å gå i, puster nok like godt og ser betraktelig bedre ut. Alt etter design og stoff kan de jo også brukes til både casual og i mer festlige og formelle sammenhenger. Men det jeg reagerte mest på var comboen med cargo-bukse på beina og skjorte og slips på overkroppen. Stil og formalitetsnivå-kræsj. Cargobukser hører ikke hjemme på fest eller i formelle sammenhenger, de hører hjemme i felten (eller hvor enn det måtte være praktisk med oversized lommer). Det ser bare uinspirert og (for å bruke ditt eget ord) snålt ut. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Hva er chinos? Fargede olabukser? 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Er vel ikke vanskeligere enn å ta et søk på google Endret 27. juni 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2010 Nja, de sitter så stramt. Anbefalinger på hvor man kjøper slike bukser? Jeg går nå i taktiske bukser som er ment for sommervær, dvs. at de puster ekstra godt. Disse egner seg veldig godt på vinteren også. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 De på bildene var slim fit, men du kan jo prøve straight fit. Hvis du vil ha noen billige chinos kan jeg anbefale Cheap Monday, og jeg mener det ble nevnt noen billige som var å få tak i på Carlings også. Chinos er også taktisk. SWAT-style. Men en ting: Taktisk sier du? Hvor finnes det taktiske ved å gå i helsort bekledning på sommeren? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 De på bildene var slim fit, men du kan jo prøve straight fit. Hvis du vil ha noen billige chinos kan jeg anbefale Cheap Monday, og jeg mener det ble nevnt noen billige som var å få tak i på Carlings også. Chinos er også taktisk. SWAT-style. Men en ting: Taktisk sier du? Hvor finnes det taktiske ved å gå i helsort bekledning på sommeren? Det kommer an på hvordan materialet puster, men det er taktiske bukser i den sammenheng at buksene er veldig fleksible å bevege seg i, både til løping, hinderløyper eller bare festdans. De ser nesten ut som dressbukser. 1 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) De ser nesten ut som dressbukser. Nei, det gjør de ikke. Edit; eller siktet du ikke til cargobuksene dine nå, kanskje? Sorry. Endret 1. juli 2010 av Penance Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 De ser nesten ut som dressbukser. Nei, det gjør de ikke. Edit; eller siktet du ikke til cargobuksene dine nå, kanskje? Sorry. Det stemmer. De har veldig likt stoff og utseene som dressbukser, bare med FLATE lommer på sidene som utvider seg med strikk når du putter noe i dem. Veldig praktisk for en som har mye i lommene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå