Gå til innhold

"Må ha" - sommer


Anbefalte innlegg

Da har feriepengene og skattepengene til de fleste ankommet kontoen så da er det vel ikke bare meg som skal svi av litt på ny-innkjøp. Jeg lurer på hva dere mener om hva man må ha i klesgarderoben i sommer eller generelt hva dere kommer til og bruke ferie\skatte-pengene på.

 

Her er noen av mine "handlekurv" varer så langt.

image1xl.jpg

image1xl.jpg

Endret av Freds
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svart er ikke en farge jeg ville ha satset på i sommer. Ville heller ikke kjøpt de plaggene. Cardiganen ble ødelagt av den stygge logoen.

 

Likte ikke piqueen heller, hvorfor svart?

 

Jeg har allerede et par piqeer fra Fred Perry og er meget fornøyd med passformen, men årsaken til fargevalget er at jeg trenger flere svarte klesplagg. Jeg er rimelig glad i farger og er enig at svart er ikke akkurat en "sommer" farge.

 

Jeg er på utkikk etter en ny jakke og trenger litt hjelp. Det jeg ser etter er en navy-blå farget jakke noe lignende dette:

129__perryn_7.jpg

Den jakken er desverre utsolgt ellers hadde jeg nok allerede bestilt den. Er det noen som vet om en lignende jakke?

Endret av Freds
Lenke til kommentar

Jakke i sommer? wooh, dette her er det jeg kaller for mote brasilfsfb.jpg

 

Kan vel ikke akkurat skryte av sommeren så langt her på vestlandet. Går fortsatt med ullgenser på jobb.

 

Har også kjøpt noen enkle converse. (bildet kommer når jeg er ferdig og slave på jobb.)

Lenke til kommentar

Jakke i sommer? wooh, dette her er det jeg kaller for mote brasilfsfb.jpg

 

Kan vel ikke akkurat skryte av sommeren så langt her på vestlandet. Går fortsatt med ullgenser på jobb.

 

Har også kjøpt noen enkle converse. (bildet kommer når jeg er ferdig og slave på jobb.)

 

Om jeg hadde hatt den shortsen... Da hadde jeg blitt påmint alle gangene jeg har tatt på ei hockeybukse, for den var lik i form! Med den greia bak ;p Men var kul..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...