Banankak1 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, Jeg ønsker å lære meg en del grunnleggende musikkteori. Og mer om noter enn det jeg allerede kan. Jeg kan fra før svært lite, så det burde være bøker som går godt innpå det grunnleggende. Setter pris på om noen vet om noen greie bøker eller andre eventuelle ressurser som funker til dette formålet. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har selv hatt lyst til å kjøpe Music theory for dummies etter at jeg leste Harmonica for dummies. Denne serien med bøker virker ganske genial, man får det hele liksom servert like fremfor seg på en ganske appetittlig måte. Oversiktlig, dyptgående og tilpasset nybegynnere som viderekommende. Kan vel være verdt å sjekke ut? Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Melodi i dur og moll - Niels Eskild Johansen. En enkel, billig og grei lærebok, hvor det ikke blir for vanskelig med én gang. Music Theory for Dummies høres dog mindre tørr ut. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Benestad - Musikklære er boka som brukes på musikklinjer etc. landet rundt. Bra innføring. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=3783764&rom=MP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå