Lacim Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Er det ikke på høy tid å gå over samtlige av anbefalingene dere har ute? Ingen oppdateringer siden høsten 2009, det må jeg få lov til å kalle sløvt. For en del år siden var jeg ivrig leser av hw.no samt noenlunde aktiv på forumet, men interessen dabbet av. Jeg vet ikke hvilke produkter som er sterke/gir mye for pengene/er skrot. 9 måneder gamle anbefalinger hjelper meg fint lite. Tok en liten titt på forumet, bare for å finne på hundrevis av tråder med tvetydig informasjon. Endret 24. juni 2010 av Lacim Lenke til kommentar
RBW Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hepp! Vi har vært smertelig klar over det siden november. Grunnen er manglende støtte for den funksjonaliteten vi trenger i den nye prisguiden. Vi har blitt lovet funksjonaliteten i disse dager, så når den er på plass hiver vi oss over anbefalingene igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Skammelig at dette ikke er på plass. Her er hele Tek.no bygget opp imot Prisguiden og "Anbefalinger"-delen av nettverket har alltid vært hjertestenen, dit man dro faktisk for å få anbefalinger på hardware, nå de siste årene har dette vært direkte skammelig med oppdateringer på Anbefalingsfronten. Dere trenger en seriøst oppvask. Hadde det ikke vært for Diskusjon.no så hadde dere mistet så ufattelig mye av trafikken dere har pr. dags dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå