Inaktivbruker_110531 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (gjærne flytt dette emnet om det er feil satt inn) vet dere/finne det en skole som har data og it som hovedfag og har 16ÅRSGRENSE? Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Skal du inn på folkehøyskole som 16-åring? :| Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Skal du inn på folkehøyskole som 16-åring? :| Ja tror det Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 hmm, er det ikke litt tidlig? Jeg mener, ett år fri allerede før videregående? Bare spør siden det kan være et feilvalg, men for all del, det er opp til deg! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 jeg vil først se om det er mulig og finne en skole som har det jeg liker. og som aller viktigst har aldersgrensen 16. og ikke 18.. skal begynne i 10ende nå. men begynner og ta planer.. Lenke til kommentar
operg Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hvorfor vil du gå på folkehøyskole etter 10. klasse? Jeg håper du vet at folkehøyskole ikke på noen måte er en erstatning for videregående skole? Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Nå synes jeg dere er litt negative. Jeg vet om mange folk som nok kunne hatt "godt" av et år mellom ordinær skolegang og VGS (meg selv inkludert). Jeg foreslår at du bruker søkemotoren på http://www.folkehogskole.no/ for å finne noe. Data er et valg der. Nå er det sånn at svært få folkehøgskoler har 16-års grense, men jeg vil anbefale deg å ringe de som har "fag" du er interessert i og forklare situasjonen. Noen steder vil de kunne gjøre dispensasjon dersom du har en god forklaring. Det er også viktig at du har GOD adferd og orden, og helst greie karakterer i Norsk, Engelsk, samfunnsfag og gym. Lykke til! Ring tidlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå