Symbolic Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har et PC-høytaler system stående med basskasse, og det er egentlig ganske god lyd i det. Og siden det blir mange ganger bedre enn TV-lyden selv, så tenkte jeg å koble dette anlegget opp mot TV'n og bruke lyden på det i stedet for interne høytalere. Er det noen som vet hvordan jeg kobler dette opp mot TV'n og eventuelt hvilke kabler som må til for å få til dette? Det er ikke noe 3,5mm utgang, så jeg får ikke koblet det opp så enkelt. Men så kom jeg på en idè her om dagen: Er det mulig å kjøpe en overgang som går fra 3,5mm til vanlig rød og hvit høytalerkabel som man bruker til å koble opp hjemmekino anlegg med? Noe i den duren her? Er dette mulig? Hvis ikke så kom med forslag, skulle helst hatt det opp så fort som mulig. Har denne TV'n . Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det fungerer helt fint, men finn ut om TV'en din har audio output av den typen. Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Tenker du Phono eller 3,5mm da? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 uff...jeg er egentlig ikke noen av-mann...eh...skal stå audio output på tv-en. De er "hunnkjønn" (tenk fitte, de kontaktene du har tenkt til å kjøpe skal inn i tv-en). Lenke til kommentar
Symbolic Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 hmm ... Står ikke noe Audio Output her.. Synes det er litt rart at det ikke skal gå ann, det synes jeg er veldig rart :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå