Kakeshoma Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Var rå den og, men syns kanskje fronten på Derbien er fetest.. men du vet jo hva som ser best ut i dine øyne! Uansett som Vertical sier, ender du opp med en vanvittig rå sykkel. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Å herre! Alle fargene på YZF-en var jo utrolige. Med svart vil det jo ligne på sykkelen til Batman i The Dark Knight Geniale fargesammensetninger. Blått\hvitt og rødt\svart. Hadde sliti litt med det valget foran meg. Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Var rå den og, men syns kanskje fronten på Derbien er fetest.. men du vet jo hva som ser best ut i dine øyne! Uansett som Vertical sier, ender du opp med en vanvittig rå sykkel. Jeg får vel heller se hvilken jeg vil ha i august når jeg fyller 16! Å herre! Alle fargene på YZF-en var jo utrolige. Med svart vil det jo ligne på sykkelen til Batman i The Dark Knight Geniale fargesammensetninger. Blått\hvitt og rødt\svart. Hadde sliti litt med det valget foran meg. Trust me. You would've! Jeg forguder rød/svart-blandinger! Kontrastene blir nydelige! Kanskje jeg rett og slett bare er nødt til å se syklene slik dem virkelig er, og ikke bare på bildene... Endret 26. juni 2010 av gnaling94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå