Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av moped!

Anbefalte innlegg

Klassekamerater av meg har allerede GPR 50 2T og TZR50. Kan jo alltids kjøpe en i annen farge da... likte Derbi sin GPR 50 2T svært godt. Finnes det alternativer til disse to?

Vet jeg spør mye, men det er bare fordi jeg vet veldig lite :w00t:

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du har budsjettet til det, så. En helt ny lett sykkel er absolutt ikke dyr. Derbien er vel nærme 50k.

Jepp, 53 tusen kroner, men herregud for en skjønnhet! Pappa mente jeg burde ta lappen på lett motorsykkel. Om jeg får den sykkelen jeg vil ha er et HELT annet spørsmål :ermm:

Lenke til kommentar

Det er såpass, ja. Var ikke billig, nei. Men som du sier så er det en skjønnhet! En nydelig sykkel :)

Eller så er jo også Derbi GPR 50 2T også veldig kul. En 15 000 billigere tror jeg.

Er 15/16 jeg også, så er på let etter moped eller lett sykkel selv. Vurderer sterkt noe fra Derbi. Er jo så mange som har Yamaha TZR og Aprilia RS 50 her jeg bor, så viss jeg velger Derbi vil jeg ha noe utenom det vanlige.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Det er såpass, ja. Var ikke billig, nei. Men som du sier så er det en skjønnhet! En nydelig sykkel :)

Eller så er jo også Derbi GPR 50 2T også veldig kul. En 15 000 billigere tror jeg.

Er 15/16 jeg også, så er på let etter moped eller lett sykkel selv. Vurderer sterkt noe fra Derbi. Er jo så mange som har Yamaha TZR og Aprilia RS 50 her jeg bor, så viss jeg velger Derbi vil jeg ha noe utenom det vanlige.

Godt å høre jeg ikke er den eneste i en slik situasjon! Men så er jo dette med å få fatt i selve sertifikatet også da. Hvor mange obligatoriske kjøretimer må en ha for å få lett MC-sertifikatet?

Jeg sikler som en liten unge på

Forstår ikke hva de snakker om i filmen, men jeg liker det!

Bare bla frem til rundt 2:34!

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar

Den er vanskelig! To helt sinnssykt fete sykler.

Men tro jeg da hadde gått for YZF-en. Liker fronten bedre på den.

Skal du kjøpe 2010 modellen?

Ja! Har planer om det :dribble:

Yamaha YZF R125 i rød. HERREGUD SÅ VAKKER!

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar

Om det er denne Derbien: http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=161&Itemid=321

Ville jeg tatt den :p Ser jo drit rå ut, som en okse :thumbup:

Det gjorde jo http://www.yamaha-motor.no/produkter/motorsykler/125cc/yzf-r125.jsp?view=explorer&subview=colours også :(

Ikke dårlig. Sparer ikke på pengene, huh? :p

Samme hvem du velger, vil du ende opp med en utrolig kul sykkel uansett.

har aldri spart på penger, så hvorfor begynne så sent som nå... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...