Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av moped!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fyller 16 i august og har så smått begynt å sjekke ut mopeder! Er ofte sånn at jeg vil ha det beste som er, da det kommer til utseende og ytelse. Sånn rent mekanisk så har jeg ikke peiling, så jeg er nok nødt til å bare høre på dere, om dere bestemmer dere for å hjelpe meg! :p

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yamaha og Derbi har mange fine :)

Yamaha TZR 50 er allerede veldig utbredt her hvor jeg bor, så jeg føler det blir veldig kjedelig å kjøpe inn en moped noen allerede har... men har du noe konkret å anbefale, så hadde jeg vært evig takknemlig! :D

Lenke til kommentar

Derbi GP1 Open. Spesielt de nye modellene er veldig fine. Har en 2005 modell og er godt fornøyd :)

Hm... var ikke helt det jeg så etter. Er mer hypp på noe stort noe! (i likhet med Yamaha TZR 50)

Må legge til en mening. Når du først skal ha 50c, så gå for en 50c, ikke noe som skal se ut som en lettmotorsykkel. Men hver sin smak

Endret av Flux1
Lenke til kommentar

men hvor mye penger vil du legge i en moped da?

Vel, kan tenke meg at mer enn 32 tusen blir høyst usannsynlig for min del, men pris er ikke bestemt enda, så jeg vet ikke. Er det sykler som koster mer, så bare gi en lyd om dem også, fordi jeg er åpent for alt akkurat nå!

Endret av gnaling94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...